Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, tenkte jeg skulle høre hvilke planer dere hadde for sommeren.

Jeg har tenkt meg en tur til hellas og vil være 30 uker på vei når jeg drar.......Har fått tilbakemelding om at dette ikke skal være noe problem, bare tenke litt på hva man spiser, være flink til å kjøle seg ned og ta det litt med ro. Andre erfaringer ellker tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg kom i går hjem etter en uke på Kreta - 33 uker nå.

Jeg har tatt gode pauser inne - og vært mye i skyggen. Badet og avkjølt meg ofte. Har lavt BT og bekkenløsning, men det har gått fint. Godt for resten av familien å komme seg bort å få litt sommerferie og.

Til flyturen anbefaler jeg å ta med oppblåsbar nakkestøtte - for å sitte på - slipper da å få vondt (...mer vondt ...) i halebenet- Bare fyll den litt med luft og sitt slik at halebenet blir fritt. Mykt og behagelig - fluseter er harde - særlig om bekkenet er slitent. Støttestrømper fra Sigvaris er best. Var nylig en tur i Roma - og hadde da bare vanlige størrestrømper kjøpt på apotek - funket ikke så bra.

Husk legeerklæring om der er under 8 uker til termin. (sjekk med flyselskapet)Ta evt med bekreftelse på termindato fra jordmor - du kan få spørsmål OM det er over 8 uker og....

Ha alltid en flaske vann i hånda - og litt mat i veska. Vi møtte 34 grader på bussen til hotellet....det var MED air kondition....

Ønsker deg GOD TUR!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...