Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter uttak :) Det var overhodet ikke noe å grue seg til,det gikk så fint! Dr.Kahn er så dyktig! :) Har endel smerter nå i etter tid,men dette vil nok gå over.... :)

Vi fikk ut 4 egg,så nå er det bare å vente spent på tlf kl 0900 i morra tidlig :D

Takk for at dere har delt historiene deres med meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det gikk fint!!!

Og grattis med 4 egg!

Blir spennende i morgen!

Hold meg oppdatert!!!!

Skrevet

ja det er kjempe spennende <3 Sender den en PM jeg Merete32 :)

Skrevet

Uhuhuhu... Thriller dette:) Men gratulerer med vel overstått uttak!

Er imponert over at du klarer å skrive dette, når jeg har vært på uttak har jeg vært så dopa etterpå, at jeg har stupt rett i seng og nesten sovet til dagen etterpå:)

Blir spennende å høre hvordan befruktningen har gått i morgen!

Masse lykke til:)

Skrevet

Jeg var også i Porsgrunn i dag,.. men bare på forsamtale,... :) Vi har fått Friberg som lege,.. hun virker også veldig flink. Vet ikke om det er hun som skal gjøre uttak og insett??

hvor lang tid tar uttaket?? Jeg skal i ilden i september og har nok tid til å grue meg,.. både til sprøyter og alt det andre.. ( Slipper nesespray da)

Tvi tvi i morgen,.. krysser fingrene for deg..

Skrevet

Hei Aurora33 :)

Du har ingen verdens ting å grue deg til,jeg synes denne tiden som har gått nå fra vår første samtale 10 juni til nå har gått så fort.....og bare positive opplevelser :) Sprøytene er ikke noe problem,det går så fint :) Selve uttaket tok ikke lang tid for min del.... Vi kom til klinikken i går jeg hadde tatt en vivial 5mg og 3 paracet 1500mg og satt oss på venterommet 5 min....Så kom det en koselig sykepleier og hentet oss. Vi tok av oss jakkene,vesken min og sånn og la dette i en oppevarings boks,deretter inn i et annet rom hvor vi tok av sko. Gikk inn på selve rommet der uttaket ble gjort,der fikk jeg en veneflon i armen på samme sted dem tar blodprøve (ikke vondt), Og vips der var jeg "bedøvet".... Dr.Kahn kom inn og spøkte så blidt som vanlig :) La meg opp på gyn benken. der ble jeg vasket nedentil utvendig og innvendig (ubehagelig) det var ikke vondt. Så satt han inn en slik "blokkerer opp skjeden.... Satt et stikk på venstre og høyre side....Da var jeg bedøvet. Så stakk han selve nålen inn på hver side for å få tatt ut eggene.... Vi hadde til sammen 4 egg. Sykepleierne og legen var kjempe flinke.... Ikke minst mannen min <3 Jeg hadde en flott og grei opplevelse og kunne gjerne gjort det hele igjen idag! Men smertene kommer ETTER uttaket....Da kjente jeg det godt...Men varte ikke mer enn en times tid :) Håper dette hjalp deg litt? Send meg og en PM om du lurer på noe mer.....

Lykke til :)

Skrevet

Glemte å skrive at vi hadde time kl 0900 og kl 0930 kunne vi dra hjem.... Uttaket tok ca 15 min og 15 å vente i en seng etterpå før man kunne dra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...