Gå til innhold

Hvilken vognpose skal dere ha til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken vognpose velger dere?

Liker jo odenwalder påsen, men den kom jo dårligst ut i test... Hmm vanskelig!

Men de selger jo ikke dårlige poser i norge, de må jo ha en viss standard for at det er lov å selge de her...,

Videoannonse
Annonse
Gjest poäng
Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwalderposen, for jeg har bare hørt mye bra om den av kjentfolk. At den kom dårligst ut i test var jo fordi den gikk opp i røyk, men så har jeg ingen planer om å henge den over en primus sånn som de gjorde i testen, heller ;-)

Skrevet

Heisann.

Etter å ha vurder flere så endte jeg opp med denne:

http://www.lilleprinsen.no/product/453936/Artlender_MAXIFLEX-gasedun%2C-lammeskinn%2C-fleksibel.html

Den er av gåsedun OG har lammeskinn inni som kan tas ut. Dermed har jeg lammeskinn til vognen før og etter vognposesesong også.

Den er forøvrig satt ned i pris nå i sommer...

Jeg sjekket med kjente som bor slik at de har like kalde vintrer som vi har, og som har brukt den. De er veldig fornøyde med posen og de har hatt den i pulk også.

Skrevet

AHH, det er den jeg vurderer også!!! (= Den virker super altså, er bare nesten redd den blir FOR varm igjen. (= Men man kan jo ta ut lammeskinnet. Tror absolutt det blir den her i huset gitt! (=

Skrevet

Jeg har tenkt på Ticket to Heaven. Men jeg er åpen for andre også =)

Skrevet

Har kjøpt Oddenvalder. Hadde tenkt en annen som var dyrere, men de i butikken anbefalte denne på det varmeste. Masse fornøyde kunder med den posen. Den som var best i test var brennbar, mens Oddenvalder ikke var lett å antenne. De kunne tjent 500 kr mer på meg i butikken, men valgte å anbefale meg denne posen.

Skrevet

har voksipose med knyting. Syns den e heilt fantastisk! Har sommar-del og vinterdel tel den. den e rimelig lang, og kain brukes i lang tid. Jobbe i bhg og har testa mange posa. Og vi som jobbe dær e ganske enig om kordan pose som e best....

Skrevet

Jeg kjøpte simo sin til tulla, og kommer til å bruke den denne gangen også. Den er fantastisk, anbafaler alle å se på denne. Den er lang og god sånn at tulla på 3 kan bruke den enda (når vi har vært på telttur osv). Det er mulighet for ungen å ha armene ute, uten at posen er åpen.

Den er god å varm (vi bor i nord-norge og er mye ute, og har aldri opplevd at ungen blir kald)

Skrevet

Jeg har både Oldenwälder XL og Voksi-pose. Er klart mest fornøyd med Oldenwälder. Kjøpte for øvrig den også gjennom Lilleprinsen.no som noen nevner her, var en del billigere enn i butikk (men det er 3,5 år siden).

Gjest @---;-
Skrevet

Jeg har gått for Easy Grow sin pose. Har ikke fått testet den enda siden det fortsatt er sommer, men synest den kjennes god og varm ut.

Så jeg håper jeg har gjort et godt kjøp.

Betalte ca 1500 på lilleprins.no

Skrevet

voksiposen

Skrevet

skjønte ikke helt har lyst på mini dunposen fra branshus først, men tenker jeg ikke gidder å kjøpe den må uansett ha en større senere, Har tenkt på voksi sin eller odenwalder sin med bamse inni=)

Selv om tv 2 hjelper deg har testet barnevognposer så tror jeg ikke noen av de er "dårlige".

Har voski sin til førstemann har vært veldig fornøyd passer perfekt nedi bagen til emmaljunga egde duo=) bare litt stor til å begynne med=)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og tydeligvis helt "grønn". Trenger man vognpose nå i sommer? Jeg har tenkt at dyne og evt et teppe holder frem til høsten jeg ...

Skrevet

De jeg kjenner som nettopp har fått baby, venter med pose til høsten.. Du får jo kjøpt sommerposer da.. men vil jo tro det holder med dyne og evt teppe som du skriver..

Skrevet

tror ikke man trenger vognpose i sommer, men til høsten trenger man det, babyen min kommer i september og skal kjøpe min til da=)

Gøy å se på poser synes jeg vankelig å bestemme seg når det er så mye å velge!

Skrevet

Jeg skal ikke ha noe vognpose nå på sommeren.. har saueskinn under og teppe/sommerdyne over.. er helt sikker på at det holder i massevis.. så venter til høsten med kjøp av pose..

Skrevet

Odenwalder Holly (den m bamse inni)- ingen over, ingen ved siden!! :D Røyker ikke, og har ikke tenkt å campe ved siden av bålet m den heller, så akkurat brannfaren er det siste jeg tenker på! At den er utrolig god og varm, liten og nett er mer enn nok for meg;)

Skrevet

Vi har en voksi Classic pose, men den er kanskje mest aktuell til sportsvogndelen - har emmaljunga City cross...

Hadde tenkt å ha dyne+teppe+ull i høst, men noen som vet om det blir for kaldt?

Skrevet

Har troller iglo posen fra Rudo. Kjempebra. Det er samme som voksi bare priset billigere under annet merke.

Skrevet

voksi er det den posen med pingvinen inni?

Leste mer og vognposer og fant ut at jeg sikkert kommer til å enda opp med easy grow posen=) likte den jeg, leste også at dn kom bra ut i best i test=) Mye for pengene=)

Noen som har erfaring med å kjøpe pose fra nettet?

Skrevet

Vi skal ha Easy Grow. Den kom best ut i test i tv 2 hjelper deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...