Gå til innhold

Må virkelig ha sushi i dag, tror jeg snart blir rastløs hvis jeg ikke får det! hahahaha

Anbefalte innlegg

MÅ ha sushi! Tror jeg har fått pica på det eller hva det nå heter=)

Noen flere som elsker sushi som meg? hehe

Noen sier det er farlig å spise det når man er gravid,men så lenge man holder seg unna tunfisk og eksotisk fisk så er jeg ikke redd! Bestiller dessuten fra en bra sushirestaurant=)

Spiser bare laks og kamskjell! Nam nam

Fortsetter under...

Hyssssssjjjjjj! Ikke si sushi :P

Har liksom ikke helt turt å spise det jeg, men det står på mattilsynets sider at man kan spise kamskjell og laks. mmmmm og finnes jo mye gode makier med fritert fisk og skalldyr da.... Åsså masse omega3 ;)

Hmmm fredag i dag....

Jeg har også dilla på sushi! Ser på det som helt trygt å spise. Jeg pleier å ta laks og scampi. nam nam!

Har også dilla på tran med sitronsmak av alle ting. Sikkert kroppen min som prøver å fortelle meg noe ;)

Skjeen med tran er dagens høydepunkt :P

ååå ja måtte ha det forrige uke.... laks og crabsticks brukte min kjære mor i dem...stein godt.... åsså mååå jeg har krabbeklør i ny og ne ;) godt å se andre spiser sånn mat ;)

nam nam nam=)

ja bra at flere spiser sånn mat=)

Skjønner helt Ærlig hvofor folk ikke tør å spise sushi er jo faktisk helt trygt så lenge du er nøye på å kjøpe det fra et bra sted=)

Bare hold unna tunfisk og annen eksotisk fisk samt krabbe=)

Står jo oxo at man trygt kan spise det=)

Spiser reker oxo=) Namnam hehe

Ja i dag er det fredag må få samboeren min med på en filmkveld med sushi og film kan det bli bedre?

Jeg spiser MASSE sushi! Følger mattilsynets anbefling der du gitt. Fisk er jo supesunt! Myyyyyye større problemer kan påføres med å drikke mengder brus og proppe seg full av godis og annen drit.Sushi er en del av et variert og sunt kosthold :)

Annonse

hehe tror ikke det ernoe farlig å spise litt godteri og chips og annent litt mindre sunne ting, men sushi er jo garantert sunt=)

Ja er jo bare å følge mattilsyntes anbefaling=)

åå skal kose meg med masse sushi i kvald, gleder megp utorlig hva MAT kan gjøre en så glad:p hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...