Gå til innhold

seteleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg var hos jordmor i går, å hun kjente på hvordan vesla lå. hun mente at hun forsatt lå i seteleie. er det stor fare for at det blir setefødsel på meg da? er 28+6. vet liksom ikke hvor tid det er normalt de snur seg. er førstegangsfødene. kjente jeg fikk litt angst for setefødsel nå. . .

Videoannonse
Annonse
Gjest poäng
Skrevet

Jeg ligger et par uker foran deg (1.sep) og min baby er også i seteleie. Var på ul nå i uka og der satt babyen så fint inni der og forklarte hvorfor jeg har så vondt i ribbeina. Ikke så rart når hodet stanger oppi der hele tiden! :P

Legen som utførte ul på meg sa at det ikke er noe å tenke på enda, for den har fortsatt plass til å snu seg på. Så tidlig skal man ikke bekymre seg for hvordan babyen ligger, eller for oss, sitter.

Skrevet

Jeg kan forstå at du er bekymret MEN, det er ennå god tid for at "vesla" kan snu seg. Jeg er i samme situasjon, har vert på Ul som bekrefter seteleie i uke 38. Jeg fikk vite at det er først etter uke 37 mulighetene er mindre for at den vesle kan snu seg. Selv etter uke 37 har det hendt at de snur seg, men er det som sagt mindre sjanse for det.

Skrevet

Jeg er i uke 37 (24 dager igjen) og så på UL at han har snudd seg.

Seteleie om Onsdag, så ting skjer fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...