Zeke Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Etter nok en lang natt med lite søvn, kasta jeg inn hånkle å sa at mannen min måte ta unga 8 og 6 år, Han på 8 har jo sommerferie, mens han på 6 går siste mnd i bhg. Han måte kjøre de til farmor slik at jeg får sove litt i dag. Dårlig samvitighet for det, både for jobben til gubben men også for barna mine, at jeg ikke har energi til de to store.. Jeg har ti dager til termindatoen, å kraftig bekkenløsning, jeg verker så, klarer nesten ikke gå,ligge sitte å stå er like j......... Når jeg går knekker det i beina noen ganger slik at jeg ikke klarer å gå. Skulle virklig ønske at babyen kom ut snart, er redd for hvordan kroppen min blir etterpå, iforhold til bekkenet. Sorry det var dagen rotete og klage innlegg.
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Føler med deg og gir deg en god klem:-) Er så forferdelig når en føler en ikke har overskudd til de store barna. Mine er 8 og 10, og noen dager orker jeg ingenting med dem, og de stakkars må ta hensyn til mamma. Samboer er på jobb ca 12 timer hver dag, så blir lite hjelp derfra. Noen dager må en bare kaste inn håndkleet, og syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Du må ta hensyn til kroppen din, slik at den fungerer etter fødselen også, men forstår så veldig godt følelsen av å ikke strekke til for de andre barna.Selv om de er store og kan klare seg selv på mange områder, trenger de oss jo fortsatt. Ønsker deg lykke til og håper det skjer noe med deg snart:-)
Hegeveronica Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Hei der ikke ha dårlig samvittighet for dette , tipper barna forstår at mamma er så sliten at hun ikke orker noe spesielt akkurat nå, det gjør allefall mine på 12 og 6 år. De hjelper mamma masse med alt. For meg er det værre med lisspia på 16mnd, hun forstår ikke at mamma ikke klarer å bære henne like mye som før. Men storepian mine hjelper meg med å leke mye med henne slik at blir lei seg over at mamma ikke orker så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå