Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hater tanken på at jeg aldri får sett han igjen! Han flytter nemlig utenbys... Er det teit av meg å legge han til på FB?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jeg synes det! De fleste som jobber i bhg er koselig og snakker ganske ok med de fleste av foreldrene,men det betyr ikke at de vil "vise" fram privatliver sitt til foreldrene. Men du kan jo prøve,ikke sikkert du ser han igjen,så da blir det ikke så flaut for deg om han ikke godtar deg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Hadde vært skikkelig teit om han fortsetter å jobbe der, men har dere fått fin kontakt og han slutter, er det vel bare å spørre.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 eg har mangen av barnehageansatte som venner på facebook..... selv ansatte som jobber i barnehagen til barna mine.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Haha, nei bhg.ansatte er en gruppe jeg ikke vil ha som venner på FB:) Så først den vinklingen nå Jeg har tilogmed styreren i vår bhg som venn på FB, men det er jo en venninde da..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Har du tenkt på at de aller aller fleste IKKE er interessert i å ha foreldre til barna de passer i barnehagen på facebook? Jeg synes det er trist at foreldrene ikke tar hensyn til at folk flest vil holde jobb og privat adskilt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har en ansatt i minstas barnehage på fb. Gjør meg egentlig ingenting, men må indrømme at jeg ikke ønsker å ha alle de ansatte på fb. Har vært litt restriktiv med å bli venn med kollegaer og, men nå har jeg vel de fleste på fb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå