emma.. Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hei! Noen som har erfaringer med graviditetstester fra billigtester? Fikk strek i dag, og er så spent! Skal ta CB test i morgen.. Ha en fiiin dag!! Klem
GogJSpentNå Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Erfaring og erfaring.. Har tatt sikker mellom 20-30 tester derfra men alle har hvert blendahvite.. Så har erfaring med negative tester.. Men strek er strek. Hvisker gartulerer.. Går ut ifra streken var rosa at det ikke var skyggestrek..
Tøvsjura Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 I mai i fjor testet jeg positivt to ganger (tester tatt med èn dags mellomrom), dro til legen for å få tatt blodprøve da jeg følte meg usikker. Blodprøven var negativ, så var ikke gravid da (tester fra billige-tester). I april i år testet jeg på nytt positivt, også da med tester fra billige-tester, tok en CB noen dager etterpå og der stod det jammen "Gravid 1-2", dessverre gikk det ikke rette veien (SA i 12.uke) og her inne er jeg igjen med håp om 2011-baby. Tror jeg kan si "Gratulerer" til deg ;-) Masse lykke til
Carina har to små gull Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Har du fått opp 2 streker er du nok gravid ) Gratulerer så masse!!!
emma.. Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 Tusen takk for svar alle sammen!! Håper den ikke "lurer" meg.. Men har bare sett de blendahvite testene tidligere, så dette var nytt Men fortsetter nok å teste noen dager framover, med billitester og CB. Ha en fin helg alle sammen! Jeg skal jobbe i gråværet her i trøndelag.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå