Gå til innhold

Erfaringer om graviditetstest fra billigtester?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de virket bra på meg jaffal, slo ikke ut forrige måned når jeg var sein, men ikke gravid... men denne måneden der jeg faktisk var gravid tok jeg 3 stk først som var negative og så etter noen dager til tok jeg en test til og den var positiv, da tok jeg to til de påfølgende dagene som også var positive!! er jo mye billigere, brukte liksom 8 tester på 2mnd eg ;) hehe klarte ikke å vente!!! de stemte også så en fostersekk på UL igår :) for tidlig til å se noe mer....

Hei

jeg har bare gode erfaringer med disse testene :) har akkurat fått en knall positiv test med de for noen dager siden. teststreken var like sterk som kontrollstreken! :D forrige graviditet fikk jeg en svak strek, men var likevel gravid.. strek er en strek, så gratulerer :)

Jeg har faktisk bedre erfaring med billigtestene enn de dyre. Billigtestene har alltid vist rett på meg, og alltid fungert. Denne gangen prøvde jeg en av de dyre som viser hvor langt man er på vei (siden jeg ikke helt husket når siste mens var...), men der fungerte ikke den første.

Annonse

Hallo, og gratulerer!!

Jeg testa klinkende klart positivt på billigtest, først på en eggløsningstest (graviditet kan slå ut på dem og, men ikke omvendt) og derretter på en gravitest. To dager etter testa jeg for sikkerhets skyld med CB digital, og den LYYYSTE gravid mot meg. Turte ikke slippe gleden løs før da, men en strek er en strek, så du er nok gravid :-)

Hilsen 8+3, som synes tiden går ulidelig sakte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...