Lille røde traktor Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 den store nyheten til mine svigerforeldre. Min mann har hatt lyst lenge, men vi har ventet litt (er i uke 8 nå). Men vi ble så skuffet begge to. Det kom ingen reaksjon på noe som helst vis!! Akkurat som vi skulle ha fortalt de at vi hadde vært på butikken og kjøpt brød... Det er riktignok barnebarn nr 4 for de (vårt 3.), men hvorfor ble de ikke glade?? Eller i det minste kunne ha sagt til oss at det var hyggelig for oss?? Min far får nå sitt 6. barnebarn og han synes det er veldig stas! I natt har det blitt mye grubling på dette... Er det flere som har opplevd noe det samme fra nærmeste familie??
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 vi også fortalte nyheten i går, for det meste for jubel i andre enden av telefonrøret. Men min yngste bror ble rimelig stille, nesten som om jeg fikk følelsen av stor skuffelse. Jeg kan på en måte forstå det siden de har prøvd i mange år, men jeg syns man kan evne å glede seg på andres vegne uansett.
Ella78 m/ A&M Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Synd at dere ikke fikk så fin respons på den gode nyheten, da Lille Røde Traktor. Jeg forventer stor oppstandelse når jeg fortelle nyheten (klarer nesten ikke å holde meg), men vi får se... :-) Not a quitter - jeg beklager, men jeg forstår faktisk lillebroren din litt. Hvis de har vært prøvere i mange år så er det nok litt sårt at dere får deres tredje nå. Gi broren din litt tid, så skal du se at han nok egentlig er glad på dine vegne.
zearesha Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Skjønner godt at du tenker over dette, men..Gi de litt tid så kommer det nok en bedre reaksjon Begge mine foreldre er litt forsiktige med en spontan reaksjon, så har fått samme reaksjon som deg fire ganger nå(siden de er skilt og dette er mitt andre barn) svigerforeldre derimot har jeg fått alt fra "Ja....Får håpe du ikke går fra oss som hun andre fæle gjorde med svogeren din da....." med et så deprimerende tonefall at man får mest lyst til å forsvinne til "H***! Kom hit! Nå!" med en kjempeklem som resultat Mange besteforeldre trenger bare litt tid til å summe seg, og er redd for å si noe galt i mellomtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå