Gå til innhold

hvorfor finnes det ikke lavkarbo butikker i norge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi nordmenn er opptatt av at maten skal være så billig som mulig og karbo-bomber er billig på rema. Og legg merke til at tilbudsmaten er stappet med karbo. Sånn blir det når ingen er villig til å betale for kvalitet, men heller vil ha billig søppel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi lavkarbo er tull og direkte usunt med alt det fett og dritt dere stapper i dere, derfor!

Makan til tullinger. Er dere lavkarbere virkelig stolt over å ha gått ned mange kilo uten å ha vært nødt til å bevege dere? FOr det er jo det som blir gjort mulig med den søppel-dietten der. Hva med å bare leve sunt og normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg starter en nærbutikk uten brød, sukker, chips, spaghetti o.l., og kaller den Lavkarbo, vil jeg altså tiltrekke meg en mengde mennesker?

Lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du egentlig hva en lavkarber spiser?

Antagelig mye sunnere enn deg iom at kosten er basert på grønnsaker og rent kjøtt. Fett er ikke usunt, det har til og med Nasjonalt råd for ernæring skjønt.

 

Og jeg spiser ikke lavkarbo for å gå ned i vekt. Jeg spiser det fordi det er sunt og jeg føler meg langt bedre på en slik diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meny fører en del ketolyseprodukter. hvis du ser på ketolyse.no finner du listen over hvilke butikker. det de ikke har inne kan du bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett som en finner i fløte, på kjøtt, og i meieriprodukter generellt er usunt. DET er noe som de aller fleste vet.

Og hva vet du om hva jeg spiser? Jeg spiser mye frukt og grønnsaker, men styrer unna det USUNNE fettet som du putter i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett er ikke usunt. Det finnes ikke dokumentasjon på at fett er usunt. Fett er frikjent fra hjerteproblematikken. Karbohydrater derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi lavkarbo mat finnes i absolutt ALLE dagligvarebutikker.

Må da være komplett tullete å starte en butikke med en veldig snevert vareutvalg fram for dagligvarebutikker som har både og.

 

Hvorfor skal man kjøre langt til en spesialbutikk (og dermed forurense ytterligere) når man kan kjøpe mat på nærbutikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør lære deg MYE mer om kosthold når du påstår lavkarbo er usunt! I verden idag er det et stort helseproblem pga overforbruk av sukker. At man lever på lavkarbo betyr ikke at man hiver innpå med usunt fett. Her snakker vi kunnskapsløse kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror mange ikke skjønner en dritt. å spise lavkarbo er ikke det samme som å spise fett! det betyr å spise ren mat uten stivelse og sukker. dere som er så glad i karbo og tror det er så sunt, er dere like positive til sukker også? vet dere hva som skjer inni kroppen når dere spiser karbo.. det omdannes til sukker!! Når jeg ønsker meg lav karbo butikk mener jeg jo selvfølgelig med spesial produkter, soyaproteiner, johannes brød kjerne mel, og sukkerfrie ting. vet da godt hva som er i en vanlig matbutikk.

 

du som snakker så svært om forurensing, vet du no særlig om maten du putter i deg, om produksjon og kjemikaliene som følger med når det lages halvfabrikat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...