skyttel71 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Noen andre her inne som ammer sin 9 mnd gamle baby og fortsatt ikke har fått tilbake mensen? Jeg ammer 3 - 4 ganger i døgnet, men syns det er litt rart at tante rød ikke har kommet på besøk ennå. Helt greit i grunn, men hvordan er det med dere andre?
En liten mamma Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Med mine to første fikk jeg tilbake mensen da de var 8 mnd, håper det går minst like lenge denne gangen! En veninne av meg gikk nesten 1 år før mensen var tilbake.
Bumblebeee Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Forrige gang fikk jeg mensen tilbake den dagen snuppa ble 7 mnd. Lillebror er bare 11 uker så jeg har ikke fått den tilbake enda, håper det drøyer like lenge denne gangen.
ifie Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Småen er 10 mnd, og her er det ikke antydning til mens. Ammer ca 5 ganger i døgnet - noe som forøvrig ikke skal ha noe å si...
Gjest Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Ser ikke ut til at mensen har noen sammenheng med amming. Iallfall ikke for min del! Forrige gang fikk jeg ikke tilbake mensen før etter ca 9 mnd, tross i at jeg sluttet å amme etter 4-5 mnd. Denne gangen fikk jeg mensen med en gang (etter bare 3-4 uker ca!?). Det er nå snart 4 mnd siden jeg fødte, og selv om jeg fullammer, så har jeg altså allerede hatt mensen 3 ganger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå