Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart i uke 38, og det er lange dager, og typen jobber til langt på kveld, så kan bli litt ensomt til tider. Så i det siste har jeg begynt å bli litt deprimert. Noen som vet om det har med at jeg er gravid og at fødselen nærmer seg, og at det er normalt å bli litt slik da el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler det samme...Føler meg så alene i min babyboble

Skrevet

men det føler jeg til tider å.. ensomhet..

at jeg er alene om mye...

selvom jeg har verdens godeste mann

å jeg er bare 20 uker

litt små deppa

Skrevet

vært deppa en stund nå, føler meg så alene.

Lever i min egen graviditets/baby boble føler jeg. Ingen andre som så interessert i graviditen eller babyen før den kommer ut

Skrevet

Føler meg også litt deprimert om dagen, men ikke fordi jeg er alene. Har det best når jeg er alene faktisk, for da er det ingen her som irriterer meg. Jeg er en hormonbombe på str med en blåhval, alt er tungt og vondt og fælt, og jeg blir nok ikke glad igjen før denne ungen peller seg ut og gir meg kroppen min tilbake.

Skrevet

Off, godt det ikke bare er meg. Både når det hjelper å være deprimert og sur hormonbombe:P.

Håper virkelig det kommer seg etter fødselen for det er ikke noe kjekt å ha det slik..

Skrevet

Er helt normalt å føle seg deprimert og alene når man er gravid om man ikke har flere venninder rundt seg som er gravide :) Kommer og går hos meg også, men jeg jobber meg gjennom det, og snakker masse med mannen min om hvordan jeg føler og tenker og det hjelper. Mannen jobber også mye og når han kommer hjem så ringer alle og skal ha hjelp, så jeg ser han omtremt ikke før leggetid. Men vi har noen kvelder i uka som er satt av helt og fullt til oss som par og til snakking, og det hjelper enormt mye :)

Skrevet

Humøret mitt svinger veldig, har vært dager der jeg har vært veldig lei meg etter at jeg gikk ut i permisjon, men jeg ser en klar forbindelse mellom det å være lei meg og det å kjede meg. De dagene jeg er flink å finne på ting , dra til venninner, pjuske i hus og hage, dra på cafe, til byen etc, da er jeg i mye bedre humør når samboern kommer hjem. Dersom jeg kjeder meg en dag, så blir jeg fort lei, humøret daler, og jeg tar etterhvert til tårene for ingenting...;) men det må jo være en gylden middelvei da, for om jeg gjør for mye en dag og sliter meg helt ut, så kommer tårene også... men vi er jo vandrende hormonbomber, så det er vel ikke så rart at vi går fra det ene ytterpunktet til det andre, kan ikke annet enn å le av det nå - når jeg er i godt humør;)

Skrevet

Har vært noe mer nedfor og rar i humøret i det siste ja. Håper mer overskudd nå som jeg helt nylig har blitt sykmeldt. Men hormonene mot slutten nå kjenner jeg tar en del på. Har vært veldig heldig når det kommer til hormonpåvirkning tidligere i svangerskapet, så jeg får vel kanskje full pakke nå? Er forresten i uke 35.

Skrevet

Har vært litt nedenfor helt siden jeg fikk bekkenløsning. Har veldig trang til å snakke om hvor vondt jeg har men vil ikke gjøre det med noe andre enn stakkars samboer (og har på forum). Ligger vanligvis som slaktet gris i sofaen når jeg kommer hjem og må kutte ut alt av sosiale ting til å klare å komme meg igjennom dagen uten altfor mye smerter. Merker at jeg blir litt ensom og lei. Litt redd at det blir enda verre de syv ukene som er igjen, spesielt når jeg går ut i permisjon.

Nå vet jeg ikke hvordan det er så nært fødsel men jeg tror kanskje det har mer med å gjøre at plutselig blir verden litt mindre og vi klarer ikke helt å delta i verden rundt oss. Dette får meg i hvert fall til å føle meg ensom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...