en og to...OG TRE :) Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 er bare på 1pp, men forventningene er allikevel skyhøye. har hatt dobbel pergokurm, og el ble registrert 13juni med foregående x antall runder i bingen. Har meket en del murringer, samt en del ømhet ved tunge løft, og bråe bevegleser med lyske/midje....har egentlig ikke registrert noen form for murringer eller lignende "tegn" fra underlivet siden jeg var svanger sist..... noen som har noen kloke ord på veien? har ikke testet noe annet en at jeg tok en el-test bare for morro skyld i morges (da mange her inne skriver at også disse slår ut ved graviditet). Den var ikke klar positiv, men hadde en svak test strek......
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har ingen fasit svar til deg......men de gangene jeg gikk på pergo følte jeg også mye av det du beskriver, selv slike ligament smerter.....men for meg var det dessverre ingen graviditet:/ Ønsker deg masse lykke til, når er IKM???
en og to...OG TRE :) Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 takk for det. IKM er på søndag...tror jeg...hadde vertfall siste positive el test lørdag 12. Har vært gravid to ganger tidligere. Første som endte i SA i uke 9, og et fullgått tvillingsvangerskap. Begge ved dobbel pergo. Ble gravid på 1pp dobbel pergo, så SA, og gravid på nytt bare tre uker etter utskrapning, også med dobbel pergo. Samme symptomer begge disse gangene...
Night 78 - keiser og prins Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Åh, så spennende! Håper du er gravid da!! :0)
en og to...OG TRE :) Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 det håper jeg også, men ved toalett besøk i stad var det brunlig utflod....å kjente at jeg ble skikkelig skuffet og lei meg. Men får satse på at det ikke kommer mer og at det var feste blødning.... Må vel kjøpe test i morgen da, for å se om man allikevel kan ta en skikkelig fest i morgen på venne bursdag. ....men håper håper så inderlig at jeg ikke kan....
en og to...OG TRE :) Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2010 da ble det slutt på spenningen gitt....spotting i gårkveld, og fullstendig blødning i løpet av natten... gav enda ikke opp håpet, så jeg kjørte å kjøpte en test (hadde enda ikke fått de billigtestene jeg bestillte) Men den var sef NEGATIV DA...... da blir det hæla i taket på hage party i kveld i stedet da.....hoff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå