snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Skikkelig nedtur på termindato i dag da jeg var på kontroll hos JM. Hun sa seg villig til å sjekke modning + prøve stripping, men hun nådde ikke livmormunnen min, så det ble ikke stripping. Ikke særlig moden denne jenta, nei! Ny kontroll på Ullevål på tirsdag, og håper de kan hjelpe meg i gang da...
T#3 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ikke meg heller, Er 42 (41+6 ) uker og helt umoden... Dritt! JM på sykehuset prøvde i dag, men klarte det ikke, enda SÅ BRUTAL hun var! (AAAAUUUUU!!!)
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Skjønner at du blir fortvilet... Men det finns håp. Jeg var for å strippes tirsdag 22 juni. Om det ikke hjalp skulle de sette meg igang 24 juni. Resultatet av undersøkelsen var: ikke moden, tapp langt opp og bak, plass til en finger og fikk ikke tatt noen effektiv hinneløsning. Motløs gikk jeg derfra og innså alt håp om å komme igang selv for å være ute. Kjente første tegn til fødsel samme kveld. 23 juni (termindato)visste jeg at nå er det virkelig igang og 24 juni kl 12.54 var hun ute. Da var jeg altså helt umoden på 48 timer før jeg hadde henne i armene Lykke til
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 Takk! Godt å høre at man kan komme fort i fødsel selv om man er umoden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå