Gå til innhold

merkelig hårvekst.... flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som opplever å få mørke hår på steder dere vanligvis ikke får dem? både i første og dette svangerskap får jeg 4-5 svarte hår i "veiviseren" under navlen... har det aldri når jeg ikke er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noe til svarte hår, men hos meg har det sluttet å vokse hår på bena.. Det slo meg her om dagen at jeg ikke har shavet meg på bena på evigheter.

Og har heller ikke hår på bena:)))

Snodig!!

Men det vokser heller fortere på ett annet vist sted syntes jeg, og der er det jo self litt vanskelig å komme til!!! Blir i blinde noen ganger.. Hehe

Skrevet

Det er helt normalt og skyldes økt testosteron-mengde når man er gravid (svangerskaps/ kvinnelige hormoner blir til testosteron når de brytes ned)

Vi blir rett og slett litt mer "mandige", derfor økt hårvekst blant annet- herrrlig herrlig;)

Skrevet

usj:P hehe, merker at det er fullstendig unødvendig å tenke på napping av øyenbryk feks, da det ikke vokser det i det hele tatt... disse få svarte på magen hadde jeg jo i første svangerskap også,heldigvis er de lette å nappe:P hårveksten er jo bare en av flere ting når jeg er gravdi som får meg til å føle meg enda mindre attraktiv:P hehe

Skrevet

øyenbryna vokser ikke lengre her hos meg heller :P

men derimot har jeg fått en "veiviser" som sambo mobber meg så fint med .. fantastiske hormoner;)

Skrevet

Jeg har fått skikkelig hårete mage!!! Heldigvis er jeg naturlig lys, men hele magen er dekket i et skikkelig lag med dun, både jeg og mannen ble litt lettere sjokkert. Dette begynte når magen virkelig begynte å vokse. Jeg håper ikke dette utvikler seg videre, eller så blir jeg vel apemamma! :/

Skrevet

Hårete mage, den skriver jeg under på!! Lyse hår, mest i området rundt navlen! hehe...føler meg som en teddybjørn, en ganske stor en siden jeg har blitt kalt "Tjukka" flere ganger den siste uka også...

Skrevet

rekker opp hånda her.. aaargh! hehe .. selv om det bare er jeg som legger merke til det tror jeg! De er der i alle fall! og det liker vi IKKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...