pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 er det flere som opplever å få mørke hår på steder dere vanligvis ikke får dem? både i første og dette svangerskap får jeg 4-5 svarte hår i "veiviseren" under navlen... har det aldri når jeg ikke er gravid...
cmilla80 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har ikke merket noe til svarte hår, men hos meg har det sluttet å vokse hår på bena.. Det slo meg her om dagen at jeg ikke har shavet meg på bena på evigheter. Og har heller ikke hår på bena:))) Snodig!! Men det vokser heller fortere på ett annet vist sted syntes jeg, og der er det jo self litt vanskelig å komme til!!! Blir i blinde noen ganger.. Hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Det er helt normalt og skyldes økt testosteron-mengde når man er gravid (svangerskaps/ kvinnelige hormoner blir til testosteron når de brytes ned) Vi blir rett og slett litt mer "mandige", derfor økt hårvekst blant annet- herrrlig herrlig;)
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2010 usj:P hehe, merker at det er fullstendig unødvendig å tenke på napping av øyenbryk feks, da det ikke vokser det i det hele tatt... disse få svarte på magen hadde jeg jo i første svangerskap også,heldigvis er de lette å nappe:P hårveksten er jo bare en av flere ting når jeg er gravdi som får meg til å føle meg enda mindre attraktiv:P hehe
Oppnedx2 Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 øyenbryna vokser ikke lengre her hos meg heller men derimot har jeg fått en "veiviser" som sambo mobber meg så fint med .. fantastiske hormoner;)
første i magen- Høygravid! Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har fått skikkelig hårete mage!!! Heldigvis er jeg naturlig lys, men hele magen er dekket i et skikkelig lag med dun, både jeg og mannen ble litt lettere sjokkert. Dette begynte når magen virkelig begynte å vokse. Jeg håper ikke dette utvikler seg videre, eller så blir jeg vel apemamma! :/
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 26. juni 2010 #7 Skrevet 26. juni 2010 Hårete mage, den skriver jeg under på!! Lyse hår, mest i området rundt navlen! hehe...føler meg som en teddybjørn, en ganske stor en siden jeg har blitt kalt "Tjukka" flere ganger den siste uka også...
megogknotten Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 rekker opp hånda her.. aaargh! hehe .. selv om det bare er jeg som legger merke til det tror jeg! De er der i alle fall! og det liker vi IKKE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå