Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Helt genial å ha med på tur dersom man ikke har tilgang til reiseseng... http://www.safetsleep.com/ under demo videos på venstresiden så kan du se videoer av hvordan den brukes. Helt genial og kan brukes fra nyfødt og opp til ca 3 år. kan også brukes i enkeltseng og dobbeltseng (med forlenger)
Glad tobarnsmamma Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Den virker jo genial...har du kjøpt den? Selger de den i norge?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Hei Den er kjempegenial :-) Kjøpte den via en australsk nettbutikk, husker ikke hvilken men om du ser på listen over distributører så finner du helt sikkert en som leverer til norge. Aner ikke om den finnes på butikker her i landet. Den tar liten plass og er kjempegrei å ha med seg på tur, spesielt om man er usikker på om man får tak i reiseseng der man skal eller ikke har plass i bagasjen til reiseseng :-) Har brukt den på hytteturer med kjempebra resultat :-) I sommer så skal vi også leie hytter rundtomkring så blir nok å ta den med da til lillemor :-)
Glad tobarnsmamma Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Noen som vet om denne kan fås tak på i noen norsk butikk?
Makko med to små gutter Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Genialt, slik skulle jeg hatt til storebror på 2,5år! Når han var baby var han så urolig at vi måtte binde han fast i pose slik at han ikke kilte seg fast i et hjørne. Ganske lenge måtte han også ligge i seler for han greide rett og slett ikke å sovne fordi kroppen aldri lå i ro. Nå har han sluttet med seler, men slik som i kveld var det vanskelig å sovne, og da spør han om dem. Hvor sterk er borrelåsen?
<3 duracellkanin <3 Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 denne virker jo genial!! men jeg forstår ikke helt hva du mener med reisesenga. den kan jo ikke erstatte en seng? eller har jeg misforstått helt. fikk liksom bare intrykk av at den skulle väre i senga liksom..
Makko med to små gutter Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Den erstatter jo ikke seng, men du kan legge babyen i en helt vanlig seng...
Glad tobarnsmamma Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Da har jeg mottatt min sleepwrap - og er MEGET fornøyd! For en genial oppfinnelse. Jeg har to, så hvis noen vil kjøpe den ene send meg en privatmelding. (Bestilte først fra en nettbutikk, fikk beskjed om at den var "out of stock". Bestilte så fra en annen nettbutikk. Og plutselig kom det to i posten, en fra hver butikk....hehe).
stolt mams Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 Hvor gammelt er barnet ditt? Likte det å sove i sleepwrapen fra første stund? Min er 8,5 måned og reiser seg opp i sengen hele tiden nå halvt i søvne og våkner selvfølgelig. Usikker på om hun vil finne seg i en slik innretning etter å ha sovet "fritt" så lenge. Hvor mye skal du ha for den glad tobarnsmamma?
Glad tobarnsmamma Skrevet 21. april 2011 #10 Skrevet 21. april 2011 Litt usikker på om det kommer en regning i ettertid på toll eller moms? Jeg har hvertfall betalt rundt 500 kroner for den... Gutten min blir snart 11 mnd, så han var også godt vandt til å sove fritt før han fikk denne. Men i det siste sov han urolig, snudde seg til magen i søvne, og klarte ikke å snu seg tilbake uten å våkne av det. I tillegg har han begynt å reise seg opp i senga m.m. Etter at jeg begynte å bruke denne sleep wrapen finner han en helt annen ro, og har sovet rundt den siste uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå