Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere da? Synger? Vugger? Ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har igrunn slitt en del med baby som nekter å sove..dvs gråter når han blir lagt i senga. Jeg har sunget, tatt han opp og roet han ned for så å legge han ned igjen..vi har tatt han inn i stua igjen(noe som de fleste vil si er fyfy :)), og ja..han har blitt bært mye helt fra starten(men da pga kolikk). Noen ganger går det heldigvis greit, men som regel er det litt sutring/gråting før han finner roen og sovner. Prøver å gå ut av rommet for så å gå inn igjen etter ei lita stund. Men det kommer jo selsvagt an på hvor mye han gråter da. er det skikkelig høy gråting så lar jeg han ikke ligge der å gråte nei. Er det bare sutring, så venter jeg litt lenger før jeg går inn, for det hender han sutrer nesten i søvne :)

Skrevet

Hvor gammel er din? Er det slik både ved soving på dagen og til kvelden?

Skrevet

Han er 10 mnd. Ja, er samme "kampen" både på dagtid og kveld. På dagtid må han trilles i søvn, og da gråter han gjerne litt først dersom vi triller bare inne i gangen. Men de gangene vi går ut, så sovner han som regel uten gråtinga. Slitsomt er det hvertfall..

Skrevet

Hmmm... hva kan man gjøre med det? Hva er oppskriften?

Skrevet

Si det..jeg har hvertfall ikke funnet den :) Så får vel bare fortsette å trille han da.. om kveldene går det noen ganger på første forsøk, mens andre ganger bruker vi gjerne en time på å få han til å sove. Plages fortsatt litt med magen..og nå er det kommet 2 tenner på 4 dager som så vidt stikker opp, så kan være det har plaget han litt også. Og så flytta vi ned bunnen i sprinkelsenga da han begynte å reise seg opp, og etter det ble det visst kjempemorro å reise seg opp i senga.. :) Vi får bare bite tenene sammen og håpe det en gang går over :) og det gjør det jo som regel!

Han sov litt bedre etter at han begynte å sove på magen også forresten! virka ikke som at han trivdes med å sove på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...