Solmamma Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hva gjør dere da? Tar babyen opp? Synger? Vugger? Ingenting?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ja! I starten tok vi henne opp, for jeg klarte ikke tolke gråten hennes, men nå som hun er 8 mnd lar jeg henne bare gråte til hun tilslutt sovner, så lenge det ikke blir helt hysterisk, for da kan det være knip (hun har vært litt plaget med det innimellom). Det virker noen ganger som hun gråter for å få til å bli trøtt nok til å sove. Er mest sutregråt da
HeidiL Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 signerer vestlandsfanden - akkurat samme her - men bare på dagtid i vogna...på kvelden legger hun seg i senga uten å gråte )
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Det hender her at det skjer også. Da roer jeg han ned(koser, stryker og synger til han) og går når han har sluttet å gråte. Hjelper å gjøre dette noen ganger. I vogna på dagen, kan det hende jeg rugger litt.
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Tutta mi har det av og til sånn at ho må bare gråte i 5-10 min før ho sovner av seg selv. Jeg bare lar henne ligge. Blir det mer enn 10 min tar jeg henne opp for det betyr at ho er sulten eller tørst evt har bæsjet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå