camnat Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei! Er gravid med 5 mann og er nå 5 uker på vei. Men er allerede nå plaget med voldsom halsbrann. Hadde ikke det på de andre, kanskje på første mann litt men det er så lenge siden. Er ikke noe særlig morgen kvalm el kvalm enda da,men det er denne halsbrannen da som nesten tar knekken på meg. Er det flere dere ute som har det som meg?
CI82 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ja, jeg har også halsbrann. Ikke så voldsom, men har hatt det hver dag de siste 4-5 dagene. Jeg er 5+6 uker. Har hatt litt kvalme, men det er ikke så ille lenger. Kjenner det mest når jeg er sulten. Første gang jeg er gravid, så har ikke noe å sammenlikne med
Februar 11 & juli 13 Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Har hatt halsbrann i et par uker nå jeg og, er 6+5 i dag.
Smykkemaja Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Samme her..har også hatt det problemet i de 2 forrige svangerskap. kjøp deg en boks med Titralac eller Gaviscon så døyver det det verste hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå