Gå til innhold

Hallo damer :)

Bøllefrøet mitt og meg <3

Anbefalte innlegg

Jente på 26 her. Har ikke vært så mye inne på BIM her dem siste årene men nå er jeg tilbake og nå vokster det en liten spire i magen. Er 6+3 idag om jeg ikke husker helt feil :) Vært på en tidlig UL der dem så en fostersekk og skal tilbake på UL om ei uke. Utrolig spent da jeg har hatt flere MA og SA bak meg.

Har vært på utredning og skulle egentlig i gang med prøverør og fikk beskjed om at jeg skulle få ekstrem god oppfølging neste gang jeg ble gravid. Har ikke sett noe til dette enda bortsett fra UL.

Det jeg lurte på var egentlig om hva slags oppfølging dere får?

Og tilslutt så må jeg bare skryte av hvor fantastiske dere damer er som backer hverandre opp. Jeg husker når jeg var gravid sist. Hvor mye støtte man fant her inne. Uten dere da hadde jeg vært rådvill! Er så utrolig godt at man kan prate med flere som er i samme situasjon!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Gratulerer og velkommen!

Dette med oppfølging er så veldig individuelt, men ekstra UL de første 12 ukene er vel ganske standard.

Utover det er det jo medisinering... Du som har mistet flere og har vært på utredning får kanskje noe medisiner?

Blodfortynnende og progrestontilskudd er i alle fall ganske vanlig medisinering når man har mistet flere ganger. Kommer jo litt an på hva de har funnet på utredningen din da?

Ønsker deg i alle fall masse lykke til denne gangen!

Tusen takk :)

Dem fant ikke noe galt på utredningen hvertfall så det eneste som vi skulle forsøke var prøverør, men jeg har vært syk et år så vi har måtte utsette det og da satt jo spiren igjen :) Er vel UL som er mest vanlig ja.. Får bare smøre meg med tålmodighet i 6 dager til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...