Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jente på 26 her. Har ikke vært så mye inne på BIM her dem siste årene men nå er jeg tilbake og nå vokster det en liten spire i magen. Er 6+3 idag om jeg ikke husker helt feil Vært på en tidlig UL der dem så en fostersekk og skal tilbake på UL om ei uke. Utrolig spent da jeg har hatt flere MA og SA bak meg. Har vært på utredning og skulle egentlig i gang med prøverør og fikk beskjed om at jeg skulle få ekstrem god oppfølging neste gang jeg ble gravid. Har ikke sett noe til dette enda bortsett fra UL. Det jeg lurte på var egentlig om hva slags oppfølging dere får? Og tilslutt så må jeg bare skryte av hvor fantastiske dere damer er som backer hverandre opp. Jeg husker når jeg var gravid sist. Hvor mye støtte man fant her inne. Uten dere da hadde jeg vært rådvill! Er så utrolig godt at man kan prate med flere som er i samme situasjon!
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. juni 2010 Huff snakk om å være helt i koma. Det innlegget skulle jo egentlig på et annet forum.. Hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå