Gå til innhold

Kan dere som bor i Elverum-området se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, barnet mitt og en veninne skal til Rustberg camping i sommer, på Øyer.. Har tenkt oss en liten tur til Sverige mens vi er der, og skal kjøre via Elverum.. Hvor lang tid tar det, og hva er den nærmeste plassen/byen vi kommer til å møte på?

Fortsetter under...

Skrevet

Via Kongsvinger til Charlottenberg, eller via Trysil til Sälen området..

Skrevet

Jeg ville vel ikke kjørt via Elverum, da kommer du via Trysil, og kan handle på en liten butikk i Långflon, der er det kun matbutikk med litt småtteri, tar nok like lang tid som å kjøre til Charlottenberg, via Kongsvinger.

I Charlottenberg er det et fint kjøpesenter, der du finner alt du kan tenke deg.

http://www.charlottenbergsshopping.se/

Hvis du går til google maps og søker kjøreanvisning mellom Øyer og Charlottenberg, Eda, Sverige så får du opp kjørebeskrivelse.

Det tar nok 3 til 3,5 time å kjøre fra Øyer.

Er visstnok en fin dyrepark i Charlottenberg å, men der har jeg aldri vært.

Kjøpesenteret er bra!!

God tur!!

Skrevet

Långflon er da ikke eneste grensebutikk i nærheten av Trysil, dit reiser en bare for å kjøpe røyk.

På svensketur reiser en til Sälen, der er det systembolag, matvareforetning, småinteriør, bittelite klær + noen få ting til.

Men hadde ikke valgt det forran Charlottenberg,

Skrevet

Fra Øyer til Elverum tar det max 1,5 time, og videre 1,5-2 timer til Charlottenberg. En veldig grei vei å kjøre! God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...