Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle andre som prøver, har prøvd - ja, generelt alle de som kan noe mer enn meg om dette!!

Jeg og samboeren har såvidt begynt å prøve, hvilket er herlig i seg selv!

Jeg har lest her og der om tegn på eggløsning, men synes det er ganske diffust.

Lurer derfor på hva DU oppdaget som tegn på når du har/hadde eggløsning?? Ømme bryster mer enn det ene eller andre, osv.

Jeg synes ikke jeg har lyst til å kjøpe noe eggløsningstester, hvertfall ikke ennå. Men siden jeg har brukt prevensjon i noen år nå, regner jeg med at cyklusen min er litt "herpa" her i starten, og lurte derfor på andres "tegn" og efaringer...

Takker for alle svar!

Hilsen Nillebs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg merker det veeeeldig godt !!!

veldig kvalm ca 1-3 dager før(varierer) litt ubehag i magen/murringer/stikker litt. kan også bli veeldig trøtt...

så når kvalmen kommer snaue 2 uker ca etter forrige mens, da vet jeg at det er el-tid(jeg er heldig for jeg slipper å ta tester i mange dager, pleier å ta for å liksom få det bekreftet at det var el og ikke noen andre basselusker hehe)

Skrevet

Jeg får murringer nederst i magen og har litt vondt. Får også ELslim (beklager detaljer..) så kjenner godt at jeg har eggløsningstester. Men disse tegnene varer stort sett et par dager, så vet ikke når egget slippes..

Skrevet

Jeg pleier å få mens murriger på den ene eller den andre siden. I tillegg får jeg det tynn, blanke strechye berømte el slimet. Og puppene pleier å bli veldig ømme. Jeg bruker el tester da jeg har hatt litt forskjell på el dagene mine. Føler meg mer sikker da.

Du får ha masse lykke til med prøvinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...