Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 tusen takk :-) 05 08 77 vil jeg være heldig og kansje ?
*julybirth* Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 trykka feil , sorry, mente ik å ver anonym
Sanna28 Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 jeg fikk veldig sterkt inn om 7 dager. Kan det stemme?
*julybirth* Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 etter å ha kalkulert så vil det være en av disse dagene, kan det muligens være noe annet du ser (befruktning hehe)? klare du å se om jeg vil være heldig med spire denne mnd da ? håpe er jo lov da.. har lest veldig mye positivt om deg her på bim.. så takker for at du tar deg tid :-) og lover alltid tibakemelding, regner me at det er greit å få :-)
Sanna28 Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Det var hyggelig å høre Det er alltid fint med tilbakemelding. Jeg prøver hele tiden å bli bedre til å spå - og da er tilbakemeldingene viktig!! ) Det kan hende det er da det klaffer, ja! (Jeg hadde tenkt til å si at du hadde el i dag eller i morgen først, men så fikk jeg opp det 7-tallet...)
*julybirth* Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 så spennende da hehe, hmmm,... gir deg tilbakemelding om et par uker da ca hehe.... uff sååå lenge å vente, hvordan er det med deg forresten ? prøver eller ? eller allerede på vei, eller ?
*julybirth* Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 å, hehe, vet ikke om jeg tør å si så mye, gjør ikke slikt på andre, så ... ikke dreven til den slags, men føler gravididtet å barn på deg ja, uten at du skal ta det så høytidelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå