mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 24. juni 2010 #1 Del Skrevet 24. juni 2010 en kjempehyggelig dame. gleder meg til neste gang. hun var svensk men veldig lett å prate med:)hun prøvde også å finne hjertelyden.. og fant den.. først fant vi den veldig svakt.. så flytta nurket på seg og hun klarte å finne den på nytt igjen.. denne gang mye tydligere.. monitoren hennes visste 161 slag i minuttet.. men noterte bare ett + på kortet mitt siden jeg bare er 13 uker(14 uker i morra) hun fant også denne gang L3 i urina. og idag har det klødd en del nedi der så har kjøpt pevryl eller noe for å se om det kan være sopp som foråsaker så mye utflod.. ellers fikk jeg masse informasjon om kosthold og trening etc. hun noterte også mer info på kortet mitt om vekt og høyde etc... fikk også med meg svangerskapsboken og sånn.. sist var jeg dårlig på å skrive i denne boka men denne gang skal jeg.. ting glemmes så lett:) ha en fortsatt finfin dag idag folkens:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142019597-var-hos-jordmor-idag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå