Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Håper alt er bra med dere, og at alle får det de streber etter snart! Sitter selv her i uke 5+6, og lurer fortsatt på om dette virkerlig er sant!? at jeg virkerlig er gravid.. Men det virker jo slik da.. så vidt blitt små kvalm denne uka, men det er bare så vidt før måltidene.. Ellers er jeg slapp og trøtt store deler av dagen.. Gru/gleder meg til første kontroll, da det vil bli tatt en del prøver av meg, og verste er at jeg må dra på den alene (regner jeg med), da samboeren min er i jobb.. Men prøver å holde motet oppe.. For er det ikke akurat dette vi jenter her inne streber etter? det å bli gravid, få symptomer og engste seg grå i håret?!? Samtidig som en god posjon glede inntar kroppen? Drysser noen tonn babystøv her inne jeg, så det kanskje snart kommer noen litt mer kjente (for min sin del) inn på 1. trimester, enda det er en noe fortvila gjeng å være med.. De fleste er livredd for SA/MA og alt mulig, men prøver ikke å la det påvirke meg Håper noen av dere (alle sammen) snart følger med!!!
Carina har to små gull Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Takk for støvet LilleDina Du får ha masse lykke til fremover og prøve å kose deg og legge bekymringene til side. Dette skal gå bra skal du se Jeg har fortsatt pause og blir nok å ha det ei stund tror jeg... om jeg klarer...
GogJSpentNå Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Gratuerer så mye.. Soper til meg litt babystøv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå