gulle88 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Fant ut i går at jeg er 5 uker på vei, da jeg sa det til min samboer ble han sur og påsto at jeg hadde gått inn for det. Det har jeg ikke, er like ulykkelig som han akkurat nå fordi vi har planer om å kjøpe hus og forlove oss i år, men dette blir det ikke råd til hvis nr 2 kommer. Men det verste er at jeg føler han krever jeg skal ta abort, han sier han har fått skrekken for barn og er drittlei bleieskift. Jeg synes da det grenser på usaklige argumenter. Er kjempelei meg fordi vi ikke vet hva vi skal gjøre, vet ikke om jeg klarer å leve med tanken på at jeg har tatt abort resten av livet. Hadde vært noe annet hadde vi ikke vært sammen. Er rett og slett kaos i hodet mitt nå.... Og hva koster det egentlig å ha 2 unger?? På forholdsvis 3 og 0 år?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg hadde ikke vært i tvil i din situasjon! Drit i barnslig barnefar! Man vet da hvordan barn blir til, og må stå til ansvar for det! Jeg ønsker meg indelig en til, men mannen nekter... Penger ordner seg altids! Å leve med en abort er tøft... spes siden det er han som vil det, og ikke du! Nyt at du har en spire i magen du!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Behold barnet... Jeg tenker at når det gjelder forlovelse og bryllup kan dette utsettes noen år til! Dere skal da være sammen resten av livet hvis dere gifter dere, da kan dere alltids vente et par år til! Du får ha en alvorlig samtale med samboeren din.. Ønsker han virkelig at du skal ta abort? Eller var det bare "sjokket" som snakket? Hvis han "krever" at du skal ta abort hadde i alle fall jeg kastet han på dør!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå