2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jada.. nå må jeg si jeg føler meg rådvill. Har ei jente på 4 og ei på snart ni måneder. Er nå 6+3 uker på vei med nytt barn. Har etter sist svangerskap fått værre og værre smerter i korsryggen. Gått til manuell terapi og hun sier det er kombinasjon med bekken og ryggvondt. Samtidig som jeg ble gravid igjen nå har jeg fått meg ny jobb som begynner i neste uke. Hadde SÅÅ lyst på denne jobben og takket selfølgelig ja. Begynte å gjøre øvelser hver dag for å bli bedre til jobbstart.. Men neida.. har bare blitt verre. Så var jeg hos en osteopat i dag som mente at jeg hadde en stor låsning i nakken som plantet seg i korsryggen. Muligens fra en kollisjon jeg hadde for noen år tilbake. Han sa at for å kunne forsette å behandle meg måtte han ha MR av nakken... FADER heller... får jo ikke sånt noe rett før fellesferien...!!! Hva skal jeg gjøre???? jobben innebærer litt vasking så vet ikke hvordan dette skal gå... Jeg VIL jobbe! har vært hjemme altfor lenge... Måtte bare få ut frustrasjon!!!!!!
aprilprinsesse2011 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 kan ikke du sjekke opp i privat MR, og ikke på sykehus? har selv vært på MR, og d på en søndag. en klinikk eller hva man skal kalle d på sunnmøre. husker ikke navnet i farten
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Bør vel ikke ta MR når en er gravid?
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2010 spurte osteopaten om dette og han mente man fikk like mye stråling av å sette seg på et fly... ikke vet jeg da må jo selfølgeli høre med legen om dette er tilfelle.. Men får sjekke om d er en privatklinikk i området:)
aprilprinsesse2011 Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 glemte å skrive at eg ikke var gravid når eg tok MR. Men bare å forhøre seg med lege/jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå