Gå til innhold

Trenger "eksperthjelp" :)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke peiling på barnevogner. Er i uke 7 nå, så har goood tid, men tenkte jeg skulle høre med dere erfarne her inne for råd når det gjelder å velge riktig;

Bor i ei bygd med mye grusvei og dårlige gangveier. Snø fra november til mai. Termin er 10. februar 2011. Jeg vil gjerne ha muligheten til å ha med en god del bagasje når jeg først skal ut og gå (mye fordi det er vinter så store deler av året her oppe)

Noen som har anbefalinger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142018683-trenger-eksperthjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da anbefaler jeg deg norskproduserte Simo. Enten Duo- eller kombi utgaven. Duo vognen har større bag, slik at du har bedre plass til poser av ymse slag på vinteren, mens kombivognen består av sprtsvogn med bag, som en lett kan ta med seg.

Vognen har stor kurv under som tåler en trøkk. Den er robust på vinterføre og tåler humper og dumper. Aberet er at den er litt tung å løfte in og ut av bil, men alle fordelene veier opp for dette.

Lun og god for barnet er den også. For mer informasjon kan du gå inn på www.simo.no

Hilsen Simo eeeelsker

Du må ihvertfall velge 4 store lufthjul!

Selv har jeg kjøpt Brio Happy som Barnas hus har et bra tilbud på ut denne uka:

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/brio-happy-mixed.html?manufacturer_id=35

Enig i at Simo kan være et bra valg for deg. Den virka ihvertfall veldig solid og robust, og med god plass. Ulempen er igjen at den er bredere, større og tyngre. Her må man nesten burdere for og imot og finne ut hva som blir riktig for akkurat deg. Anbefaler å google masse og gå inn på f eks barnevognguiden.no og lese brukererfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...