Gå til innhold

Uke 31+2 lekkasje og kynnere....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har klart å karre meg til uke 31+2 og har alt hatt drypp en gang for å stoppe premature rier i uke 29... Nå har det begynt å renne igjen, og magen kjennes hele tiden hard ut, og jeg får tak både i rygg og i magen. Men ikke med jevne mellomrom og blør ikke... Men det kommer tynnt flytende veske i trusa hele tiden... Har så utrolig lite lyst til å ringe amatørsykehuset å mase, da jeg satt der i 6 timer i går å ventet på at legen skulle komme å ta en oppfølgings kontroll etter forrige innleggelse, og jordmødrene var både frekke og sure mot meg....

Jeg vet det er helt på jordet å ikke ville ringe pga det, men fikk altså så avsmak mot det sykehuset at jeg ikke vil inn der om det ikke er fullstendig nødvendig.... :s Trist og redd her jeg sitter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du fikk en sånn opplevelse sist:( Men du må ringe/komme deg på sykehus kjære deg. Med en gang! God klem og lykke til.

Skrevet

Tusen takk Fru F :) Har ringt sykehuset, og pakker for å reise innover nå :) Håper på at de klarer å stoppe det denne gangen også....

Skrevet

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...