Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Nå i sommer ser jeg så mange damer gå omkring i gjennomsiktige bukser, gjerne helt uten truse under. Da lurer jeg på: vet de ikke selv hvor gjennomsiktige disse buksene er, eller liker de rett og slett å vise fram rumpa si?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Har faktisk ikke sett noen jeg!! Sikker på at de ikke bruker g-string eller hudfarget truse under da?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Kan godt være de bruker g-streng. Rumpa er like fullt svært synlig. Ikke det at jeg har noe spesielt imot det, men lurer ofte på om de egentlig er klar over det selv.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Hvor er det du bor da? Jeg har ikke sett noen med gjennomsiktig bukse uten truse under. De har nok hudfarget undertøy på seg. Syns det er verre med de som går med mønstrete truser under tynne hvite bukser, så man ser undertøyet!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Enig i at det er mange som kler seg stygt og tankeløst om sommeren. Stakkars oss som må se på alt det stygge. Tjukke jenter i trange t-skjorter der magen velter fram. Fy. Og tjukke, dissende lår i shorts Æsj!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Bor i Oslo. Mye rart å se her, vet du, hvor det bor 1 mill mennesker hvis du også regner med Akershus (mange av dem med jobb i Oslo). Mangler bare at noen går splitter nakne.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Mange som går nesten nakne om sommeren. Syns det er verst på Østlandet, der har visst ikke folk selvkritikk eller respekt for andre. Tjukke menn går går i bare shorts på matbutikken og gamle damer med bare bh og korte shorts står og tar på brød og grønnsaker. Motbydelig og kvalmende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå