fått attpåklatt Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Var på kontroll hos legen min i dag, som mente babyen hadde snudd seg til tverrleie - hun har ligget med hodet ned siden uke 32! Skal på ul nå kl 14.00 for å sjekke. Lurer på hva de har tenkt til å gjøre....snu babyen eller ks....eller satse på at den snur deg i siste liten? Noen med erfaring?
Juli.mamma til 4. Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Spennende:) Er i uke 37. Og har ett troll i magen som står på beina sine. UL imorra. Oppdater gjerne Tvi Tvi
fått attpåklatt Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Etter ul nå på riksen, så viste det seg at snuppa lå med hodet ned! Om hun har snudd seg tilbake eller om legen kjente feil er ikke lett å si. Herlig at hun ihvertfall ligger riktig vei! Hører gjerne hvordan det går med deg på ul Juli4.Gutt:) Høygravid:)
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Åh, så godt å høre da! Jeg skal " til pers " i morgen for ytre vending no 2. Forsøkte i går uten nevneverdig hell. Dvs, han lot seg snu, men ikke i mer enn ti minutter før han la seg med rumpa ned igjen. Skal møte fastende på sykehuset, og har vel ikke så veldig stor tro på att han blir liggende med hodet ned. OM de får snudd han i det hele tatt. I går lå han på skrått sete leie og vekslet med tverr leie, med bena bøyd på motsatt side av morkaken. Nå har han satt seg i reneste Budda posisjon med henda foran hodet bak morkaken. Så ikke bare må de snu han eventuellt, de må ha armene ned òg eventuellt "få tak i han" bak morkaken... Om han snur seg "rett" vei før termin vet jo ingen, sånn att jeg forbereder meg på KS i grunn. Skal jo inn på UL nå da ukentlig frem til eventuell termin ( enten det blir ks eller hodeleie vaginalt ), så det blir noen lange uker tror jeg med mye hvis om dersom. Det er egentlig det kjedeligste syns jeg nå... Planen var forresten å føde vanlig, dvs det var planen helt til i går. Men en setefødsel, niks. Og hvertfall ikke med mitt bekken. Nå har jeg hompet rundt på krykker og brukt pute til å sitte på vekselsvis i flere mnd, så det er utelukket nå i alle fall. Er 37 +1 i morgen, så de kunne gjerne "tatt" han fort for min del, så godt å slippe å gå rundt og kjenne på hver eneste lille "knirk" i magen og tro " var det noe jeg burde reagere på?" Lykke til, håper hun holder seg "rett" vei frem til hun skal ut nå da ;0)
fått attpåklatt Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 endelig*en*liten*hjerteknuzer*: Det er jo ennå litt tid igjen, så får inderlig håpe at lille rakkaren din har tenkt til å snu seg! Det beste er jo om du kan føde på normalt vis, men går det ikke så går det ikke. Jeg hadde kesersnitt med sønnen min, og det gikk så fint så :-) Denne gangen har jeg veldig lyst til å føde på normalt vis, for å oppleve det også! Jeg har også slitt med bekkenløsning, men ikke med krykker som deg - høres slitsomt ut! På kontroll i går synes de snuppa mi var litt liten, så jeg skal tilbake neste uke for å sjekke vitaliteten/spark og ny ul om 2 uker....hvis jeg ikke har født innen det da!
Juli.mamma til 4. Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Hei:) Vel hjemme fra UL. Gutten ligger riktig vei:) Håper han holder seg der.. Herlig!!
fått attpåklatt Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2010 Å, det var flott! For en lettelse :-) Nå kan vi bare føde snart!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå