Gå til innhold

Tverrleie i uke 38.....

fått attpåklatt

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos legen min i dag, som mente babyen hadde snudd seg til tverrleie - hun har ligget med hodet ned siden uke 32! Skal på ul nå kl 14.00 for å sjekke. Lurer på hva de har tenkt til å gjøre....snu babyen eller ks....eller satse på at den snur deg i siste liten? Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Min ligger i tverrleie rett som det er. Han har fortsatt så god tumleplass at han ikke er i nærheten av å feste seg :P

Jeg har fått beskjed av de på Ullevål at dersom vannet går så må jeg bare legge meg ned og ringe føden slik at jeg får transport inn til sykehuset.

Ellers så skal jeg tilbake på UL 3 dager før termin for å sjekke leie og ståa igjen.

Dersom jeg får veer og ungen ligger i tverre vil ungen mest sannsynlig legge seg med hode ned eller sette seg i sete :P

Enten var det falsk alarm, eller så snudde babyen seg rett før ul - hun ligger ihvertfall med hodet ned nå! Hun er ikke så stor, så de ville at jeg skulle komme tilbake neste uke til sparkeprøve og ny ul om 2 uker...hvis jeg ikke har født innen det da! Bra de følger sånn opp!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Greit å få sjekket det ja :)

Kan jo være at hun bare hadde en liten kjapp runde der inne før hun la seg tilrette igjen!

Greit med en ekstra sjekk om 2 uker igjen da.

Selv skal jeg tilbake den 6 dersom det ikke har skjedd noe innen da og så igjen 1 uke på overtid igjen dersom han ligger i magen ennå da :)

Hei! Opplevde akkurat det same som deg i veke 38 etter at frøkena hadde lagt seg i hodeleie i veke 32 var ho i tverr/sete i veke 38. Det vart inn for snuing på sjukehuset som var vellukke (og ikkje ubehagelig i det heile tatt, som mange hadde sagt til meg...), men sidan ho var litt liten og hadde så god plass vart det oppfølgjingsUL ei veke etter. Etter dette har ho ligge med hovudet ned heile vegen og har no lagt seg djupare ned i bekkenet. Eg har akkurat bikka veke 41 og er utolmodig etter å få helse på frøkena! Håper di veslejente òg finn det for godt å slå seg til ro i hodeleie no, då!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...