Skyfrihimmel Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 ?? Hun skulle spå meg i går men finner den ikke igjen??
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg spådde deg igår.Og skrev en lang ,lang mld til deg.. Ser ut som at noen har fjerna den..Fordi noen har klaga til modrator ,igjen,,Ennå jeg skrev at jeg spådde gratis. Det er jo typisk...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Den lette jeg også etter nå. Jeg spurte om du kunne se når fødselen vil finne sted; jeg er født 01.07.83 og har termin i nærmeste fremtid en gang :-) Har spurt i en egen tråd, men bare en som svarte at jeg ikke er gravid? hm..
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Jeg startet også en tråd om hun laila og spåkafeen, nettsiden hennes. Den er blitt slettet nå. Forstår ikke hvorfor. Ville bare vite om andre hadde blitt spådd av henne og fått riktig....
Skyfrihimmel Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2010 Nei! Jeg fikk ikke lest den! Arhg! er det ikke mulig å få den frem igjen??
Lunapuna1985 Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Æsj, dumt at den tråden ble slettet.. Kunne egentlig tenkt meg å bli spådd skikkelig jeg da,.. Har jo troen på den slags... Men kjedelig med mange av de inne på anonymforumet som bare tuller når de "spår" folk.
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Veldig kjedelig ja. Hvis du sender mail til moderator så kan dem finne den til deg,å sette den ut igjen.. Jeg har nå fått mange mail på innboksen av fortvilte jenter,som ikke finner sitt innlegg igjen. Jeg satt til kl 0200 inatt å spådde,så veldig synd at den har blitt sletta... Jeg beklager jenter, kan desverre ikke hjelpe dere. Men hvis dere sender mail til Moderator så kan tråden komme tilbake.. K82 ; deg fikk jeg veldig fine kort på¨å.. Du hadde så mye bra.. Men husker jo ikke alt.. Jeg reklamerte jo ikke for meg,så det kan jo ikke være grunnen til at dem har sletta den.. For jeg skrev jo at jeg spådde dere gratis.....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Heter du Laila og driv spåkafee, så blir du sletta ..Sånn har det alltid vært her. Det heter mobbing det.. Om du spår gratis eller ei, må alltid trakkasere Laila..
Lunapuna1985 Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Ja, de påstår i alle fall det. Men er alltid anonyme...
Skyfrihimmel Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2010 Da skal jeg se om jeg finner/klarer å sende mail til moderator... Kunne ikke se på den tråden at du reklamerte for deg selv??Du fikk jo bare skryt av andre?? Det må da være lov?? Kanskje en ikke kan legge ut nettadressen el mail adressen din? kanskje den må gå rundt på pm?
Skyfrihimmel Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 24. juni 2010 Da tror jeg at jeg har sendt mail....dataen min er litt ustabil:) Kan ikke dere andre som ikke har fått sett svarene sende mld også?? Når du skriver jeg fikk så mye fine kort vil jeg i vertfall lese den. Tusen tusen takk rosenen:)
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Det er ei her inne,som har sendt inn klage.Hun har gjørt det før også. Før så innrømmer jeg at jeg la ut linken selv,men det var før jeg visste at det ikke var lov.Etter det har jeg ikke reklamert for meg selv...Så kan ikke forstå at dem ska slette..Denne gangen her og forrige gang,så reklamerte jeg ikke..Det veit dere som er her daglig.Likevel sletta dem begge innlegga.Og det før dem hadde lest dem engang,jeg mener at de bør lese det dem sletter... Jeg har fått over 8 fortvilte pm fra jenter som j har spådd,.som ikke har fått lest sin tarot legg..-Jeg satt jo til 0200 å spådde veit du.. Det som er rart at Sug lut f eks og overlord og mange mange andre dem driver å mobber ,og trakkaserer folk hele tiden.Dem får verken sletta innlegg eller kasta ut av bim..Er det tillat med mobbing på bim da kanskje?Kanskje dem heller skulle bruke sin energi på å ta bort slike innlegg enn innlegg der jeg tilbyr å spå gratis.. Jeg prøver vel bare å være snill.." Kjenner" til Sug lut og de andre mobberne på bim,da de har vært ut etter meg i mange år..Synd at Bim ska bli et STORT mobbe forum..Uten at noen gjør noe med det......
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 Littelmama88 : Modrator fikk inn en klage,fra ei her.. (jeg veit hvem hu er ,hun har vært ute etter meg før ,men jeg hever hodet som jeg har gjørt før,gidder ikke å la henne plage meg ,Hun har holdt på nå i over 1 år) Dem sletta den før dem hadde lest den ..Det var ikke egenreklame (hadde dem giddet å lest den før dem sletta den,så hadde dem selv sett ) Så det er bare å starte en ny det.. Så ska jeg starte på nytt... Men tar da de j har tatt som mista tråden sia den ble sletta ..Oki?? Så kan jeg ta noen andre seinere..
Honningmelon Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 Jeg er en av de som har sendt deg pm. Rimelig surt at de slettet tråden :-( Tar du den nye tråden her eller? I såfall så lurte jeg på når jeg blir gravid igjen, og om det blir gutt eller jente? 27.10.82
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Honningmelon; Jeg ska ta deg og de andre ,men idag rekker jeg desverre ikke.. Jeg driver å ska lage bacalao for første gang (blir spenende,håper det blir spislig,hehe)da vi får familie besøk om noen timer som ska være her hele helga.Det er laksefestival veit du.Tivoli,matboder,osv.. Men jeg kommer innom så fort jeg rekker det,. Ha en fin helg alle sammen...
Skyfrihimmel Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 25. juni 2010 Kan ikke du sende på pm da? Så vi ikke risikerer å bli sletta igjen??? God helg !
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #18 Skrevet 25. juni 2010 Honningmelon: Du blir gravid ja,men du må være toldmodig får jeg opp ..Føler at du er utlomdig ,Jeg får opp at innen 1 år så blir du gravid... Jeg vil tippe innen 6-8 mnd.Men ihvertfall innen 1 år... Lykke til..Ellers fikk jeg opp dette. Ni begre er et positivt kort, som noen ganger kalles "ønskekortet". Her er det nytelse for alle sanser. Ønskene dine går i oppfyllelse, og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt. Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet. Viser til til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten. Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt.
Gjest Skrevet 28. juni 2010 #19 Skrevet 28. juni 2010 82: Ønsker du deg baby? Jeg ser at du får baby innen 6 mnd..Du kan faktisk være allerde gravid nå..Alle dine drømmer går i oppfyllelse ser jeg..Du får en lykkelig og fin tid framover..Ser også at du får 2 fine nyheter.. Det er også penger på veit il deg ,du får gaver og fine overrasklser.Du har en meget spennende og fin tid foran deg.. Jeg reiser bort nå, og har ikke internet men send meg gjerne sms eller ring meg gjerne.. Tlf nr mitt står på min hjemmeside,spåkafeen min ,sjekk den der,,, Vi snakkes snart igjen snuppa.
rosene Skrevet 12. juli 2010 #20 Skrevet 12. juli 2010 K82 : har du sett denne tråden?? Altså hva jeg fant ut på deg.Så du hadde sendt meg privat mld.men tror ikke at du har lest denne ... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå