Mockinbird Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Nå tror jeg at jeg småklikker... Mistet i begynnelsen av april, og vi har vel mer eller mindre prøvd sien, hatt regelmessig mens og hele pakka... Men nå, sist, fikk jeg aldri positiv tets på EL, begynte litt sent å teste, da. SÅ, nå er jeg to dager over forventet mens, og for meg er det MYE, kan ellers stille klokka etter den. Tok en grav.test på tirsdag, den var negativ... Det jeg nå er mest redd for, er at noe skal være galt, at jeg har stresset på meg rot med sykluse eller noe (det vil isåfall være første gang! ) Noen som har opplevd noe liknende?
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Kjenner igjen den følelsen ja! Eg har og syklus ein kan stille klokka etter. Så veit alltid når eg kjem til å få mens. Men, sist syklus skjedde det noko rart. Av ein eller anna grunn må EL ha bestemt seg for å vente litt med å kome seinare enn normalt. Dette gjor at TR kom 6dagar for seint. Noko som dermed gav meg nesten ei veke med falske forhåpningar. Det var eit skikkeleg slag i magen når tanta kom. Var heilt knust, sjølv om eg ikkje hadde våga å håpe noko serleg. Det er muleg det er det som har skjedd hos deg og. Har høyrt om andre som har blitt gravide ved at EL har komt seinare. Håpar det er noko slik som har skjedd hos deg, og at det berre er for tidleg å teste:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Hei. Syklsen kan bli litt i ubalanse etter abort. Går gjerne noen mnd før alt er i normalen igjen. Håper det snart er som det skal og at spiren sitter for dere. Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå