Gå til innhold

Vært på ul:)

magica fra tryll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde jo en død fødsel i -09 pga massive infarktforandringer i morkaken, og etterpå fikk jeg blodpropper i benet og på begge lungene. Derfor blir et svangerskap for meg et risikosvangerskap for både meg og barnet......

Og nå har det jo blitt slik at jeg gruer meg til hver UL, siden det var der jeg oppdaget både den lille døde gutten og en MA etterpå:/

Men håper vi skal få det til denne gangen, med god hjelp og oppfølging fra de på Riksen.....

Klem fra meg:)

Annonse

Jeg har vært til tre UL hos min private gynekolog. En rett etter positiv test, da så må bare at det så ut som en graviditet på gang. Diskuterte om jeg skulle bruke litt progesteron støtte, som vi ble enige om og gjøre.

Var til ny UL i uke 8, så da det nydelige synet av et bankende hjerte:) Var tilbake i uke 9, da hun var litt usikker på om det kunne være to. Uke 9 viste fortsatt et bankende hjerte, og det er nok en. Og det er greit for meg, med tanke på belastning for kroppen videre fremover:)

Har du vært til duo test eller??? Jeg var til det første graviditeten, og synes det var en grei undersøkelse, så hiper på det denne gangen også.....

Har du barn fra før??? Egentlig synes jeg at jeg kjenner igjen nicket ditt, har du hengt her inne en stund du også eller????

Klem fra meg

Hei igjen! Jada, jeg har 5 barn fra før,jeg. Deriblant tvillinger på 18, så jeg vet hvordan det er med 2... Har vært her inne en stund. Har en liten en på 17 mnd. Nei, vi har valgt å ikke ta duotest eller andre tester utover en ul litt tidlig for å se at alt ser bra ut. Det var den jeg var på nå. Jeg har 3 barn etter 39, men har ikke tatt med noen av de. Om det hadde vært store, alvorlige feil ville jo dette synes på denne ul. Håper virkelig det går bra for deg denne gangen!

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...