Vimes Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Har nå vært og forsøkt å hente babypakken fra Libero. Men på den Lindexen jeg var, hadde de ikke fått inn noen på 3 mnd, og de kunne fortelle at det var flere som var tomme for disse. Up&go-pakken hadde de masse av, og den fikk de leveringer av hele tiden. Men det er jo ikke den jeg skal ha nå. Er det noen som har vært og hentet en slik babypakke et sted i Oslo-området i det siste, og som kan si hvor de antagelig har dem inne? (Jeg orker ikke ringe rundt fra Lindex til Lindex for dette. )
2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 hmm, lurer jeg på det samme! Var tenkt å hente den pakken på en lindexbutikk i oslo jeg og. prøver meg i sandvika først. :-)
Trio? Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 på min bekreftelse stod det hvilken butikk jeg skulle gå til. Bestemt sted altså... Jeg fikk oppgitt Lindex på Oslo City og hentet pakken der for ca 2 uker siden.
silkeføre Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 På lappen min stod det at jeg skulle hente på majorstuen, men er aldri der så hentet i Sandvika i stedet. Der hadde de, i hvert fall i forrige uke!
lillly81 Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg hentet på Lindex på Aker Brygge, men det er kanskje 1 mnd siden....
Ser@fin@ Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Man må ikke gå på den butikken som står oppført på lappen. det er bare ett forslag. En ting en kan gjøre er å ta en telefon runde for å høre hvem som har inne. da slipper man bomturene. Det er Libero som sender pakkene til Lindex. Så om de er tomme på Lindex kan de ikke gjøre noe med det. Mer enn å purre på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå