catva Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Har dere forslag til hva jeg kan kjøpe til pappaen etter fødselen. Med første mann fikk han en stilig boxer som det stod superdad på. Ikke så stor pakke, men det var vartfall en liten oppmerksomhet. Denne gang aner jeg ikke hva jeg jan finne på. Takker for alle tips.
enlitenpågang Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg skal lage en pappakurv med div saker. Har kjøpt body med I<3DAD på, krus som det står pappa på. Skal kjøpe div godt og snacks som jeg vet han liker. Har prøvd å finne Metallica-body, men uten hell desverre. Alt skal legges i en kurv og gjemmes i mitt klesskap. Når han drar hjem fra sykehuset skal jeg sende han en sms om at han må se i klesskapet mitt.
Mamma til to guttegull Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Den var veldig søt ) Jeg har kjøpt termokopper fra Stelthon og koppholder til vogna, som pappa'n her skal få.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Jeg skal kjøpe en egen bæresele som bare skal være hans så han slipper stresset med å regulere den jeg har brukt. Tror det blir en Manduca.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Her har pappaen fått gaven sin, festivalpass til alle dagene på Norway Rock. Blir jo ikke så mye konsertløping framover, så tenkte han skulle få en skikkelig tur nå da.
Juli.mamma til 4. Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Min mann skal få arbeidslisten i god tid Vaske og rydde og montere.. osv
<3Minesmå<3 Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 ååh, likte ideen om pappakurv! Det hørtes jo kjempekoselig ut :-) Da tror jeg samboeren min blir gla
*Lille Persille" Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Nå fikk jeg også veldig lyst til å lage pappakurv men aner ikke hva jeg skal putte i den...? Kanskje lage en storesøsterkurv også selv om hun ennå ikke har fylt 2 år, sikkert stas likevel.
Mammafugl Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Ha, ha, ha! Jeg er vel mer på denne. Nå er jeg inne og sniker fra 2. trimester, men jeg har en fra før. Da var det ingen annen gave som ventet i enden av en 18 timer lang fødsel enn verdens vakreste barn. Tror ikke min skjønne mann hadde tenkt tanken på at jeg skulle få en gave i den forbindelse. Og, det holder jeg heller ikke mot ham. Og hvis ikke jeg får, skal han? Er det noe jeg ikke skjønner? Får dere gaver etter fødsel fra deres menn? Eller har de utstått noe så vanskelig under graviditeten at de bør få gave når DU har gått gjennom en graviditet og fødsel? Her er planen vel planen å hinte litt om at det er noen mammaer som får symbolske gaver etter fødsel, og forberede meg på at han kanskje ikke syns det er en nødvendig tradisjon. Uansett hva han velger får han gleden av å nyte livets mirakel sammen med meg, og ingen gaver ut over det.
Rufsitufsi Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har kjøpt en finfin Moccamaster! Innpakket og klar:) Vi har en crappy kaffetrakter fra før, og vi har egentlig vært enige om å kjøpe en Moccamaster når vi ble ferdige med totalrehabiliteringen av leiligheten. Og nå blir leiligheten ferdig akkurat i tide til bebisen, så da slår jeg to fluer i en smekk:) Passer fint til nattevåk og trøtte morgener:)
Melkerullen Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Kjempefin tanke, men må si meg litt enig med Mammafugl, syns kanskje vi mammaer fortjener det mest, hehe! Men, alltid kjekt å gi noe til pappaene,da:) De blir sikkert kjempeglade!!!
Checkit Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har IKKE tenkt å kjøpe pappagave, syns jammen meg det er nok utgifter jeg... Mulig jeg er litt kjip, men syns bebisen er mer enn nok gave for oss begge jeg!!!
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 Jeg kjøpte green day billett og verdens beste pappa-boka til han! han blei kjempeglad! den boka er virkelig å anbefale!!!!!! den er morsom og til og med jeg har lært meg litt av hvert av å lese den
Jada-har fire små Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 ingen planer om gave til mannen her hvertfall. Babyen er gaven til oss alle:) Koselig med gaver altså, men jeg orker ikke tenke på det, nok å gjøre om dagen.
nr2erpåveg Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har en ide inne i hodet mitt om dagen, at jeg skal bestille livredningkurs til mannen min i bursdagsgave (der vi begge deltar selvfølgelig), men hvis jeg finner noe til da, kanskje det blir pappagave.. Jeg har gått noen kurs i min ungdom, men kunne hatt godt av litt oppfriskning. Han har nok aldri deltatt på noe. Og tenk hvor viktig at vi kan det, som en famile på snart fire.. Ordentlig kjærlighetsgave!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 Selv får jeg ny diamant i gifteringen (en pr unge+den ene jeg har fra morgengaven)... Han får en nydelig datter,som jeg har bært frem i 9mnd
Trio? Skrevet 29. juni 2010 #18 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er jo helt enig i at babyen vår er verdens beste gave! Men jeg har likevel laget en liten gave til pappaen jeg da. Har vært på Fame og tatt bilder av magen min (som han ikke kan få nok av for tiden..) og så velger jeg et bilde og rammer inn til han. I tillegg har jeg kjøpt en skikkelig artig bok av Louis og Joe Borgenicht som heter Baby en bruksanvisning. Den er laget lik som en brukermanual for biler men med fakta om babyer. Morsom bok! Når fødselen er over og han skal hjem en tur, så får han beskjed om at det ligger en pakke og venter på han..... Jeg regner ikke med at han far har klart å kjøpe en gave før fødsel, men det gjør jo ingen ting at den kommer når vi er hjemme igjen. :-)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 29. juni 2010 #19 Skrevet 29. juni 2010 Jeg vil gi Pappaen en gave fordi jeg synes det er hyggelig å gi gave til ham. Gjør det litt hele tiden, om det så bare er en sjokolade eller en suss Om jeg får gave fra ham driter jeg faktisk i. Uansett er babyen det som betyr noe! SYnes det er kos å ha et lite hemmelig prosjekt som ikke dreier seg om ammemadrasser, smokker og bodyer (litt lei av alt sånn utstyrsmas nå...Hvor vanskelig kan det være, egentlig?)
b77h Skrevet 29. juni 2010 #20 Skrevet 29. juni 2010 Jeg kjøpte boken "Baby - en bruksanvisning" til mannen til jul - 2 mnd før fødsel. Den falt virkelig i smak, eneste boken han frivillig leste ;-) Og greit å ha lest FØR fødsel, for det blir ikke mye tid til sånt etterpå. Men gave til han etter fødsel? hehe, nei det syns jeg virkelig er litt merkelig... Og jeg fikk heller ikke noe, selv om det var både fødsel, morsdag og valentine...uhuuu....Var faktisk skikkelig skuffet og såret - spesielt når 3.dags-tårene satte inn, hehe. Syns han burde tenkt på noe, men han "visste ikke det var vanlig". Men vi har jo venner som har snakket om det da... Men hele situasjonen og alt rundt det var stressende, og det er jo latterlig å henge seg opp i materielle ting når man har et nytt menneske i armene :-) Det er den største gaven til oss begge!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 29. juni 2010 #21 Skrevet 29. juni 2010 Pappagave??? Gutten i magen er den største gaven vi noengang får. Det er ikke alle som klarer det, på egenhånd....
ticalinda Skrevet 29. juni 2010 #22 Skrevet 29. juni 2010 Når jeg har født, og mannen er på vei hjem skal jeg sende ham en meld om at det ligger en gave gjemt til han og vår datter. Gaven skal være en bilbane! Han gleder seg sinnsykt til å kjøre sammen med prinsessa, så jeg tenkte å komme ham i forkjøpet, og anskaffe banen nå, litt tidligere enn vi egentlig hadde tenkt.... Tror de kommer til å kose seg masse mens jeg er borte...
frk Nilsen Skrevet 30. juni 2010 #23 Skrevet 30. juni 2010 Når vi fikk storebror så fikk pappan et bæresjal, det var faktisk han som brukte det mest også ;-) Denne gangen har han fått spill til PS3 - Red dead redemtion. Det ble han veldig fornøyd med!
Corneliuss Skrevet 30. juni 2010 #24 Skrevet 30. juni 2010 Gav han et par fin mansjettknapper sist. Vet ikke helt hva jeg skal finne på denne gangen. Kanskje jeg skulle kjøpe en sånn kaffemaskin fra Neskaffe (med de ampullene?). Hmm... får tenke på det! =O)
Mammatiltodeiligegutter Skrevet 30. juni 2010 #25 Skrevet 30. juni 2010 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe til pappaen, synes egentlig det er vi som fortjener en gave - etter å ha gått gravide så lenge. Men så kom jeg over en stelleveske for pappaer (jeg har kjøpt en hvit stelleveske til vognenl Emmaljunga Mondual duo, White Leatherette, som ikke er særlig maskulin). Synes derfor pappaen kan få sin egen stelleveske! Kjøpte Willvin Multidad stellebag. http://www.alexi.no/baby/pappa.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå