Gå til innhold

Torsdag 24.juni - dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager, nede på ett siffer - hurra!

Fortsatt ingen tegn på at lillebror har tenkt seg ut da men....venter i spenning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her var dagens tråd ja!:-) 60 dager igjen i dag

Skrevet

12 dager her, og jeg som trodde (rettere sagt håpet) at lillebror skulle ha vært her nå. Storebror kom 18 dager før, så hodet mitt var liksom litt innstilt på det samme denne gangen.....Tåpelig :-) Skal til jordmor i dag, og jeg som sa til henne forrige gang at jeg håpet jeg ikke kom til å se henne igjen, ha ha :-D

Skrevet

10 dager igjen her :)))) helt utrolig!! gått fort nå på slutten heldigvis!

Skrevet

15 dager igjen og jeg er oppe grytidlig for å gjøre de siste innkjøpene! :-) å vaske barneklær.... :-) Rar følelse, vet ikke hva jeg går i møte med!

Skrevet

27 dager igjen og føler han kommer når som helst grunnet alle smertene der nede og blodet for 2 dgr siden.

Skrevet

8 dager! Første kom 26 dager før, andre 18 dager før, og nå er jeg nesten på termin. Føler meg skikkelig på overtid:) Håper han kommer snart!!! Uansett kommer han snart nå. Hva er vell et par uker mot de 39 jeg har gått? (ha ha ha - tror ikke på det selv engang. Hver dag jeg våkner nå uten at det har skjedd noe er jeg skikkelig skuffa!)

Skrevet

BARE 28 dager igjen... ikke lange tiden egentlig..? :-)

Skrevet

7 dager! Én uke!! (Men jeg er klar om det skulle bli i dag ;-)) Håpefull.... Fullmåne til helgen har jeg hørt :)

Skrevet

4 :)

Fullmåne den 26 e d ikke? :P

Skrevet

Fullmåne på lørdag ja, damer! :)

Her er det 6 dager igjen til termin <3

Skrevet

64 dager igjen-og jeg er ferdig med alt babyutstyret!!! Så i dag skal jeg vaske leilghet, og være fornøyd med innsatsen :) Vogna er klar til bruk, senga satt opp, madrass kjøpt, mangler å legge på sengetøy, det kan strengt tatt vente..klærne er i kommoden, og det er faktisk sol og varmt!! I Steinkjer!!

Skrevet

Kun 9 dager i gjenn:o)

Skrevet

34 dager igjen idag ;o)

Skrevet

33 dager igjen :D

Skrevet

9 dager til Høygravid!

49 dager igjen og utolmodig allerede ;)

Skrevet

22 dager igjen..

Skrevet

19 dager igjen og veldig utålmodig og rastløs;)

Skrevet

da var vi nede i 1 siffer, 9 dager igjen!

hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle komme så langt, da storebror kom 13 dager før.. kjenner jeg er litt skuffa ;p

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

15 dager!

Nå nærmer det seg og håper jeg slipper å gå over termin :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...