Gå til innhold

Cyster som sprekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens.

Trenger litt moralsk støtte. Tror nemlig at cysten på den ene eggstokken min sprakk. Fikk helt plutselig enorme smerter i underlivet stakk på begge sider med eggstokkene og strålte ut i livmora. Jeg er kvalm og J*****. klarer ikke gå. Må krype rundt. helst bare ligg i foster stilling på senga. det er så vondt at tårene spretter og jeg skriker. heldigvis har det roet seg litt nå og jeg kjenne rikke no vondt så lenge jeg sitter helt i ro. Varte vel i ca 20 min.

hva tror dere? høres det ut som en cyste som sprakk?

Hilsen en fortvilet ung jente :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hatt det sånn.. Men min cyste sprakk aldri, den bare bevegde seg... Den var svær, 15 cm.. Og jeg har hatt de samme smertene som du beskriver her..:( Er blitt operert for 2 uker siden..

Gå til legen med engang! Ikke vent med det.. Jeg ventet for lenge..

Lykke til!

Fra en ung jente til en annen :))

Skrevet

første gang en vanncycte sprakk på meg var ved EL og jeg trodde faktisk det var blindtarmen. vart lenge først i ca 12 timer. hadde så vondt og alle testene dem utførte var likt blindtarmbetennelse. ble innlagt. men dem fant ut dagen etterpå at det var en ganske stor vanncycte, større enn eggstokken(i følge ultralydbilder) som det hadde gått hull på. man kunne faktisk enda se konturaen etter den. var utslått i flere dager. i tiden etterpå har jeg følt det du sier. bruker som regel måtte sette meg rett ned når det skjer. klarer ikke stå. bruker da stte i en halvtime til det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...