Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hva syntes dere om slutten?? Har fulgt med på Lost i 6 år nå,, Da var den serien ferdig, men hadde ønska meg en aen slutt.. Hva syntes dere??
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Så første sesong - og så siste episode. Jeg er ikke engang i tvil om at jeg BURDE ha sett noen episoder inni der. Forsto absolutt ingenting!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Hehe,du er ikke den første.Også vi som er Lost fan,som følger med hver gang har sittet gang på gang å lurt på hva som kommer til å skje.. Jack døde ,fordi han redda de andre.Men de som tok flyet ilag med piloten (dem klarte å fikse flyet til slutt) døde de også?? Forstå ikke det jeg--- Hvem døde og hvem overlevde egentlig??
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 ALLE døde da flyet styrtet. De havnet i skjærsilden og på øya kjempet det gode mot det onde.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Forsto det sånn at det var jack som døde, ikke alle de andre var døde. Noen skulle dø snart, mens andre skulle leve lenge.. De hadde laget seg et sted (kirken) der de skulle møtes og huske? tiden de hadde sammen..
Gjest sug lut Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Du føler aldri at du overforenkler tilværelsen en smule?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Syns det har laget bra mye "tull" i alle desse episodene,for jeg forsto ikke sånn veldig mye,eller fikk svar på alle spørsmålene..Hvorfor har det hoppet sånn i tid? hva var virkeligheten? Noen som har svarene??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Godt det ikke bare var meg som stusset litt på slutten!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Noen som kan forklare? Eller komme med en teori? Særlig du over her som sa at hun som hadde en teori forenklet sannheten. Hadde vært interessant å høre din teori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå