mamseeeen Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Kjennes slik ut. Skikkelig mensen smerter/murringer. Kjenner det skikkelig gått når jeg slapper av. Eller når jeg hoster og nyser. Nesten slik at jeg blir redd/bekymret. (hadde det ikke slik med de 2 andre svangerskapene) Jobber som sykepleier og går mye på jobb. Har fått sykt vondt på framsiden av hoftekamen også. Gruer med til natta for da kommer smertene sterkere fram, de strekker seg bakover mot korsryggen Er jo bare i uke 5+3 jo! Noen flere som har det slik!??
mamma'n til to Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 skulle tro det var meg du snakket om! er også sykepleier og hadde det ikke slik i det forrige svangersskapet. nyser / hoster jeg er det fryktelig vondt... Jeg er i uke 8, og har hatt det slik fra uke 4 eller 5... det er tøying og bøying når uterus vokser og trenger plass. kan hjelpe å tømme blæra helt da den gir mer press på uterus og å ligge i fosterleie.... men ellers så er dette vanlig i den forstand at mange kjenner disse.... ikke noe å bekymre seg for foreløpig, så lenge du ikke har blødninger og at disse smertene varer relativt kort tid! Men nevn det når du går på første kontroll evt ring til legen/gyn. hvis du er bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå