Gå til innhold

Så trist og lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff da.... hørres ikke noe kjekt ut!! jeg kan ikke si at jeg er trist å lei hele tiden, men kjenner at jeg ikke er helt meg selv alltid... synes det er vasnkelig å holde det hemmelig for venner og familie, og det sliter på.... har noen venninner som jeg føler er ute etter å "ta" meg, at de vil avsløre at jeg er gravid å går ganske langt for å få til dette... utrolig slitsomt, og jeg har grått noen tårer pga av dette!! tror ikke de skjønner at jeg ikke synes at det er morsomt..... er det noe spesielt som du tenker på eller er det bare generelt!!?? dersom du er veldig sliten kan alt virke på denne måten det har jeg erfaring med fra tidligere.... håpe at du kommer deg oppå igjen!! :)

Hei!

Jeg har også vært ganske deppa. Det er mest pga jeg har vært så dårlig og kvalm, og når jeg (og sikkert de aller fleste) er kvalm, føles ingenting i verden riktig :-( Klarte ikke å glede meg over graviditeten nesten, bare deppa over alt jeg ikke fikk gjort hjemme og alt jeg ikke klarte. Det har blitt litt bedre pga formen har vært litt tiltakende de siste dagene, men hormonene her i gården skaper virkelig en berg og dalbane av noen humørsvigninger!! Har grått mine modige tårer mange kvelder, egentlig uten grunn. Huff og huff. Jeg håper det går over snart, ikke noe moro.

Det går opp og ned med humøret. Ee dagen er eg superglad og andre dagen er jeg i dritthumør. Syntes kjæresten er slitsom, fordi han ikke forstår at jeg blir sliten av å være kvalm, ha vondt i hodet ol. Han tror at det ikke er noe problem..bare tenk på noe annet så går det sikkert over. Ja jøss! Det er faktisk ikke noe særlig morsomt å være kval HELE tiden. Jeg blir sur og grinete av det merker jeg. Blir bare er og mer kvalm og mer og mer sliten, har bare lyst til å sove og sove og sove. Men blir litt vanskelig med to gutter fra før (på 1 1/2 og 4 år).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...