Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Har holdt på siden kl 16 i dag, har vært ca 30 min mellom hele veien, men ikke noe spes vonde, er litt tettere nå. Det er først nå jeg merker at det gjør bittelitt mere vondt, men tørr ikke håpe, har hatt utrolig mye maserier di siste ukene nå... Er 39 uker i mårra, så ho er hjertelig velkommen nå)
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 lurer selv på om jeg er igang.. har vært på do 7 ganger siden kl 7 og hatt litt vonde rier siden 8. er ca 10 min mellom de... men jeg er så redd det skal stoppe opp. er ikke super vondt, men noen av de må jeg konstentrere meg skikkelig gjennom... jeg er 37 uker i dag:) håper det er noe igang hos deg da, spenende:) lykke til...
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2010 Lykke til, håper du var litt heldigere en meg:o) Jeg går her enda, etter veeeldig lite søvn i natt, så har jeg fremdelse sammentrekkninger i magen, men di er enda ikke blitt vonde:o/ Lei av fjaserier... nå vill jeg ha skikkelige rier snart:o)
kama2 Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Hadde det på samme måte hver natt i uke 38. Trodde flere ganger at NÅ er vi igang. Men neida. Er nå to dager over termindato, og maseriene er ikke så ille om natta lenger. Tror rett og slett at det bare var baby som jobbet seg nedover i bekkenet. Så ikke mye håp å få fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå