Lilletrille,<3 Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Lurer på om du kan se graviditet på oss? Evt når? Har også vært litt usikker på forholdet vårt den siste tiden. Ser du noe ang dette? Gir gjerne tilbakemelding:) f:240288 Håper på svar:)
Sanna28 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Hei, Jeg er litt usikker på graviditet på deg. Jeg får ikke opp det med det første. Jeg har litt følelsen av at ønske om et barn dekker over andre problemer dere har. Jeg tror ikke dere har spesielt problemer med å bli gravide, men det er noe rundt dere nå som gjør at graviditeten lar vente på seg. Tiden er ikke moden enda. Hvis du skjønner hva jeg mener. Det kan godt hende det er noe med dere som personer eller som par som skal/bør forandres på først. Jeg får opp at mye rundt forholdet går på dårlig selvtillit. Jeg får inn noe rundt at du er misfornøyd med ved deg selv. Kan det stemme? Jeg har følelsen av at det sliter litt på dere begge, men at det er mest den ene av dere det gjelder. Jeg har lyst til å si vekt som et "problemområde". Det største problemet sitter nok mer mentalt enn fysisk. Jeg tror ikke samboeren din er så misfornøyd med deg som du kanskje tror selv. Hvis det er noe du ønsker å forandre på, så er det absolutt mulig. Jeg får deg inn som ganske sterk og sta - så hvis det er kosthold/trening du bør være litt flinkere med for eks, så tror jeg fint du greier å gjennomføre det. Du må bare bestemme deg for det og tro på deg selv at du greier å gjennomføre. Jeg får også inn noe rundt hus. Det er litt stress, mye å gjøre etc etc. Har dere akkurat flyttet inn i nytt eller bygget på? Jeg får opp mye arbeid og "rot" rundt dere. Som å bo på en byggeplass til tider. Jeg får opp lyse farger og lysegult. Er det farger dere har rundt dere? (På huset, kanskje??) Jeg får også inn noe med bilkjøring. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere det. Jeg får inn en ny bil. Svart/mørk grå. Jeg får også opp en link mot jobben til kjæresten din. Evt har han snakket om å bytte bil? Er dette noe du kan kjenne igjen?? Jeg får ikke helt plassert det her nå Håper det er noe som stemmer og at jeg ikke er helt på villspor! Lykke til
Lilletrille,<3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Takk for svar Sanna:) Veldig mye som stemmer her ja! Har ikke funnet noe galt med noen av oss på utredning, så kan nok hende du har rett:) Jeg har planer om å snakke mer med gyn etter sommerferie, men håper det skjer noe før det Stemmer at det har mye med selvtillit å gjøre, er ikke helt fornøyd med meg selv. Jeg er også veldig sta, så jeg vet jeg kan klare det bare jeg går inn for det. Men har hatt problemer med å motivere meg selv til noe som helst for tiden. Stemmer med nytt hus:) Vi har nok satt i gang med litt for mye på en gang. Så det er litt kaos rundt oss kan du si:) Bilen vet jeg ikke helt. Men vi har snakket om å kjøpe en snart, så kan jo være det du får inn. Veldig imponerende Sanna:) Kan du forresten se en gang til ang graviditet? Og kan du se hvordan sommeren blir? Takk!!
Lilletrille,<3 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2010 opp. Vil gjerne ha svar av flere og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå