Gå til innhold

Forvirra av utstyr.

Heanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leter og ser , og vet ikke hva jeg ser etter.

Eller jo, jeg må ha tvillingvogn og stellebord.

Men hva er det beste, og hvor er det beste?

Vet jeg må ha stellebord med badebalje, men er vanskelig å finne den rette.

Og hva er den beste tvillingvogna?

har to små fra før så vet jo litt hva jeg ser etter, men føler dette er som å begynne på nytt, vet liksom ingenting lengre. føler meg skikklig forvirra av alle annonsene, og testene, og alle nettsidene som ikke har det jeg leter etter og....

Noen som har noen gode nettsider eller butikker som har bra utstyr til go pris?

Setter stor pris på hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd til deg, som ikke jeg gjorde selv er å vente litt med kjøpene. Nå vet ikke jeg hvor mange uker du er på veg..

Men det jeg fant ut av etter at vi kjøpte vognen alt for tidlig( var litt iverige i starten;) hehe

Etter som man er gravid en stund så lærer man seg nye ting og om ting etter hvert..

Eks på det er å lese litt her på BIM... Der fant jeg ut at den vognen vi hadde kjøpt hadde alle de manglene alle andre foreslo og anbefalte!!! Så hadde ikke kjøpt den vognen i dag!

Så forhør deg litt, ta i mot råd og sjekk ut litt på nett og ikke minst her på BIM:))

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har også sjekket en god del, og kom fram til at OTH Urban Jungle Mountain Buggy tvillingvogn med tvillingbag ble det beste alternativet for oss. Lett, enkel å legge sammen, fin og sporty og tåler ulent terreng. Kan gjøres om til sportsvogn etterpå. Denne vognen kommer i flere ulike varianter, med dobbelskjerm eller to enkle, enkle tvillingbager, eller dobbel + mye ekstrautstyr.

Stellebord/ stellekommode + annet utstyr er supervanskelig å finne ut av i en jungel av så mange alternativer og så mange synspunkter. Kan være greit å lese litt, sjekke ut best i test og finne ut hva som passer dere best i fht plass og hvordan du kunne tenkt deg å lage et system. Det er kjempenifst hehe, første gang mor og til to, samt alt som skal på plass av utstyr og klær osv.;) Lykke til :)

Skrevet

Så på den OTH vogna vi også, men den er altfor stor sammenslått,

med to barn og to hunder fra før må vi ha en liten vogn for å få plass i bilen. Så blir TFK, den er liten sammenslått, har håndbrems og lufthjul, mange smålommer og kan få tak i sånn brett til å ha på styret.

Så de to to andre gangene hadde vi liksom utstyr fra venner og bekjente og mange midlertidlige løsninger ( stellebord på vaskemaskin). Har nesten ikke kjøpt inn så mye til de, bare bilstol og sånt.

Men når de er to er det så mye viktigere at alt skal være enkelt og effektivt i hverdagen.

Og med totalt 4 barn, tostore bikkjer(samojed og bernersennen) er det greit å utnytte plassen og tiden best mulig.

Men blir lett forvirra av alt som står alle steder , og utvalget og prisene, og alt annet som småbarnsforeldre bare MÅ HA.

• 2 uker senere...
Skrevet

tfk vogna er kul den men funker kleint så fort det er litt snø slaps i veien.. dessuten sitter barna vendt bort fra deg det synest jeg er det store minuset med den vognen

det er så masse gøy å handle å se på det er jo en jungel bli jo helt matt.

vi har vel sånn nesten bestemt oss for teautonia vogn da barna kan sitte vendt mot deg

Skrevet

Vil du gjøre hverdagen så enkel som mulig kjøper du ikke tfk.

Mange ekstra turer på meg hver gang den skal til rep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...