Gjest Skrevet 23. juni 2010 #1 Del Skrevet 23. juni 2010 ta med en bag??? Skulle på siste UL i dag. Er fulgt opp som risikosvangerskap pga barn no en og en ma og to sa i ettertid. Så i dag hadde vi endelig ladet opp til den ellevte og siste Ul, gledet oss til det. Men så i svarte svingende! Nå har den ungen ligget med hodet ned siden uke 27 og ved siste ul i uke 33, så var hodet fortsatt ned. men i helgen som var så syns jeg att beveglesene var så rare og myyyye ubehag der nede, men tenkte ikke noe mere over det. Før i dag! Han har snudd seg den rakker`n!!! Så siden jeg i grunnen bare hadde drukket litt vann og en kopp kaffe for noen timer siden da vi var der inne, forsøkte de å vende han manuellt en gang. De mente han hadde såpass god plass att det burde gå greit, og han lot seg villig lede mot hodeleie. Ti minutter lå han slik, så satt han som en Budda igjen gitt. Selve snuingen var ikke så ubehagelig, men du verden så dårlig jeg ble etterpå. når vi satte oss i bilen etter to timer, så kom kvalmen og hodepinen kastet på meg! Og i hele kveld har jeg hatt varmende verkende følelser i ryggen. men det kan jo være alt fra stress til litt ubehag bare. Om vannet skulle gå eller du får rier, må du komme inn med en gang sa de. Øøøøøh, kan jeg få det? Tenkte jeg da og hvordan vet jeg att det er det? Med forrige mann ble jeg satt igang, så dette kan jeg ikke noe om i grunnen. Men, Det jeg lurte på. Jeg har fått time til fredag, for siste forsøk for ytre vending, men ,med beskjed om å møte fastende? har skjønt det sånn att av praktiske årsaker så er det greit i fall noe skulle oppstå. Men hadde dere tatt med dere noe inn på forhånd da? Tilfelle rottefelle? Kjedelig om det skulle være noe, så har man ikke rene sokker engang liksom ;0) Om snuingen ikke var vellykket, så blir det KS for min del. Føder ingen ting i sete med den bekkenløsningen min sier jeg bare! Bruker krykker og pute nå, så vil nødig ha en sete fødsel i tilleg til det. men det var vist ukomplisert ifølge overlegen på fødepol og da er det jo greit... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142016379-ytre-vending-uke-37-m%C3%B8te-fastende-b%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå