Gå til innhold

UL i morgen :):)

*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende da!

Brun utflod kan bety alt og ingenting. Oppdaga selv en liten brun flekk i truseinnlegget på søndagskveld (det var kun den flekken, kom ikke noe mer), og ble super engstelig! Fikk beskjed om å ta det med ro, men siden jeg ikke hadde smerter og friskt blod, lovte det veldig bra.

Fikk komme inn på ul i går og da så vi en fin lita bønne som hang der:) Og den hadde vokst masse siden forrige uke, var da i uke 7 og er i dag 8+2:)

Du får ha masse lykke til i morgen!

Klem

Hei, jeg har også hatt brunlig utflod noen dager. Fikk komme inn på ul, å så alt alt stod bra til med den lille. Jeg fikk beskjed om at det kunne være litt gammelt blod fra slimhinna. Eller at et blodkar kan sprekke når livmora strekker seg. Var egentlig vanskelig å si hva som er selve årsaken, men i de fleste tilfeller så er det ikke noe farlig.

Lykke til i dag!

Annonse

Det var ingenting der inni!!!!!!! Jeg har mistet!! Så bare en stor svart sekk der som forsteret skulle ligget! Det er ikke til å tro. Jeg har jo hatt alle de symtomene det går an å ha. Alikevell så er jeg ikke gravid... Hvor lang tid tar det for hcg er ute av kroppen????

Jeg ringte til Porgrunn i sted,da kunne jeg slutte på medisinene. Så da får jeg "ferie" fra medininer noen uker.... Skal ringe inn når de åpner igjen i uke 32.

Neiiiiiiiii jeg føler så med deg, kjære vene:/

Var jo ikke den nyheten du skulle komme med.......forstår så godt din sorg og ikke minst skuffelse.......

Ønsker deg likevel en fin sommer med din kjære, lade opp alle batteriene igjen også kommer du tilbake til høsten klar for ny runde:)

mange mange trøsteklemmer fra meg

Annonse

Huff og huff, det var veldig trist å høre:(

Hvis det kan være noen trøst har jeg hatt det samme, hos meg ble det oppdaga tom fostersekk i uke 11 og jeg fikk helt sjokk. Hadde alle symptomer på at jeg var gravid, så gikk på en real knekk der!

Vil bare gi deg mange gode trøsteklemmer og ønsker deg masse, masse lykke til videre!

Vet ikke helt hva jeg skal si.... Jeg har også opplevd at de ikke fant noe foster var vel ca, i uke 7, men det viste seg å være en xu i mitt som ikke ble oppdaget før eggleder sprakk i uke 9. Det er veldig trist å få en slik beskjed, håper du har god støtte i dine nærmeste rundt deg!

Jeg sende deg mange trøsteklemmer!!! Du skal se at det går bedre neste gang!

Dette var ikkje kjekt! Tenkjer på deg! Vi er nok mange som dessverre har opplevd dette - og det er eit stort sjokk og veldig trist! Men hugs at du KAN bli gravid - sjølv vart eg gravid med tvillingar på forsøket etter å ha opplevd ein MA, så prøv å ikkje mist motet! Veit det er enkelt å sei no!

Lykke til med neste runde!

Klem

Dette var fryktelig trist å lese... :-( vet akkurat hvordan du har det, jeg opplevde akkurat det samme som deg i uke 7. Hadde også hatt brunlig utflod og på ul kunne de bare se en tom fostersekk med en liten sort prikk inni... Jeg vet det er vanskelig å se framover akkurat nå, men ta den tiden du trenger, nyt sommeren og hverandre og så er du snart klart igjen!

Mange klemmer til deg ♥

Uff Ønsker oss baby. Dette var veldig trist. Og jeg som nettopp stilte spørsmålet inne på Uke 20 jentene om hvordan det hadde gått med deg. Skulle lest her først. Ta godt vare på deg selv. Så håper jeg av hele mitt hjerte at du vil lykkes neste gang. Blir litt nervøs jeg nå, skal på UL på fredag.

Trøsteklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...