dr greve Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Ser etter et sete som er lettvint å ta ut og inn av bil da dette setet ikke skal stå permanenti en bil. Må gå fra 9 kg og oppover Noen som har erfaringer med dette nettstedet?
Lillemor&Gutta Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ja jeg har. Tulla litt første gange det skulle inn men går bedre nå. Skal heller ikke ha det fast i en bil så er super fornøyd med valget. Billig, godkjent og lettvint i bruk. Mini sitter som en greve i stolen og smiler når han ser den. Elsker å sitte å kikke ut viduet Ellers er servicen god, og det er stort sett kjapp levering. jeg bestillte såklart midt i transportstreiken, men det kan ikke levrandørene noe med.
Irene Adler Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Godt å høre! Har nettopp bestillt derfra, et bilsete til bil nr 2.
Føken siruppsnipp Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 hvilket av setene har dere? ser de har flere
Irene Adler Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Kjøpte et IWH Remi til 898. Det er det eneste som kan monteres bakovervendt.
Føken siruppsnipp Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 De går bare opp til 10 kg bakovervendt så må setet snus, 0-10 bakover og 9-18 fremover leser jeg. Har jo kun fremovervendt når en er ferdig med babysetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå